Zmieniałem lewą końcówkę drążka kierowniczego, podczas wymiany stwierdziłem, iż kręci się dokola własnej osi cały drążek tam gdzie zamontowany jest w przekładni kierowniczej. Nie zaglądałem pod osłonę gumową i nie wiem jak jego zamocowanie tam wygląda, wg ksiązki cały drążek zakończony nazwijmy to "walcem" z gwintem jest wkręcany w przekładnię ale w książce nie podano czy sam drążek kręci się względem ww "walca". Zbieżność ustawia się tylko prawym drążkiem(wg ksiązki) a lewy ma mieć długość wzorcową konkretnie określoną(co też zmierzyłem i z nową końcówką załozyłem ok). Jednak jeżeli ten drążek się wykręcił to może mieć to wpływ na bezpieczeństwo i może być problem zustawieniem zbieżności!!POMOCY CZY KTOś COś WIE NA TEN TEMAT JUTRO MAM ZAMIAR TO ROZBIERAC!!!
[ Dodano: 2008-01-19, 02:11 ]
Czy na końcu drążka od strony przekładni jest sworzeń kulowy?