krzywa kierownica do jazdy na wprost

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez omegus » 10 sie 2010, o 14:18

Witam!

Pomijając fakt że ściąga mi samochód na lewo i nie mam zielonego pojęcia dlaczego to mam gorszy problem - kierownica w położeniu prostym skręca w prawo, tak jakby luz na niej był przesunięty w lewo.
Zupełnie nie znam się na temacie - wyczuwam na kierownicy ten zakres w którym koła się nie skręcają i leży on od kilku stopni na lewo i kończy na centralnym położeniu kierownicy.

Ktoś wie co należy wyregulować, co bym mógł z jakimś typem zacząć objeżdżać mechaników?
omegus
Czytacz

Postprzez Konello » 10 sie 2010, o 14:38

Końcówki drążka kierowniczego do wymiany + ustawienie zbieżności kolego :) ;-)
Konello
Berbeć

Postprzez omegus » 11 sie 2010, o 09:07

Dzięki :)
Widzę, że nie wygląda to strasznie cenowo, np Febi. Zastanawia mnie tylko różnicy w cenie np między Febi a Lemforderem. Ufać że jeśli piszą że do wszystkich modeli to będzie pasować do GTI czy do GTI jakieś inne? Pytam bo już parę razy się naciąłem że coś mi nie pasowało.

A ta geometria to z racji ściągania czy z racji tego że po wymianie trzeba zrobić? Jakieś dwa miesiące temu miałem geometrię po wymianie opon na letnie i żadnej różnicy nie było, wciąż ściąga tak samo.
omegus
Czytacz

Postprzez killah » 11 sie 2010, o 17:07

omegus napisał(a):Dzięki :)
Widzę, że nie wygląda to strasznie cenowo, np Febi. Zastanawia mnie tylko różnicy w cenie np między Febi a Lemforderem. Ufać że jeśli piszą że do wszystkich modeli to będzie pasować do GTI czy do GTI jakieś inne? Pytam bo już parę razy się naciąłem że coś mi nie pasowało.

A ta geometria to z racji ściągania czy z racji tego że po wymianie trzeba zrobić? Jakieś dwa miesiące temu miałem geometrię po wymianie opon na letnie i żadnej różnicy nie było, wciąż ściąga tak samo.

nie ustawisz geometrii na krzywych drążkach
killah

Postprzez K@mil » 11 sie 2010, o 17:14