Lekko ściąga na prawo.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Lekko ściąga na prawo.

Postprzez 1arturek1 » 25 lis 2012, o 11:19

Cze. W trakcie jazdy prostą drogą kierownica jest lekko skręcona w lewo, ale auto jedzie prosto. Drugą sprawą jest to, że przy mocnym skręcie w prawo na kierownicy czuje opór. (ciężej jest kręcić kierownicą) Auto jest po wymianie końcówek drążków. (przed wymianą było to samo)

Help.
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Lekko ściąga na prawo.

 

Postprzez trollu » 25 lis 2012, o 14:40

na początek zbieżność, kąty.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez greg001 » 28 lis 2012, o 01:38

tak jak kolega wyżej powiedział - na stacje diagnostyczna
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 28 lis 2012, o 19:59

greg001 napisał(a):na stacje diagnostyczna

I to szybko. Szkoda opon.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez trollu » 29 lis 2012, o 11:12

ja miałem rozjechaną zbieżność też po zmianie końcówki drążka i sworznia. na początku olałem temat bo przednie opony i tak były do wywalenia ale prawda jest taka że w zastraszającym tempie schodzi bieżnik. pierwsze co zrobiłem po wyjeździe od oponiaża z nowymi gumami to wizyta na SKP :lol:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez siwy_83 » 3 gru 2012, o 15:28

Może to byś jeszcze różnica w ciśnieniu w oponach oraz nie równo starta opona
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Milkmen » 3 gru 2012, o 18:23

przezuc lewy przod na prawy przod
Avatar użytkownika
Milkmen
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 13:11
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez slawek5t » 3 gru 2012, o 21:09

Milkmen napisał(a):przezuc lewy przod na prawy przod

Można i tak :) W ten sposób sprawdzimy czy to wina opon. Jesli tak to będzie auto ciągło na drugą stronę
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości