przez Mario Mario » 1 cze 2008, o 21:11
Kolego, co do luzu kierownicy to nie szarp za nia tylko poświęc troszeczkę czasu i zlokalizuj dokladne miejsce gdzie wydobywa się ten niepokojący dzwięk, a nastepnie rozmontuj i sprawdź to miejsce. Inaczej wpedzisz się w niepotrzebne naprawy i koszty. Co do plynu to koledzy maja racje, jeżeli nie spuscileś wszystkiego plynu to zapowietrzyla ci się instalacja, a i zawór się zawiesil, może teraz być tak, że będziesz musial rozkrecać caly uklad. Ale ja zrobilem tak. Odlączylem przewód zasysający plyn i drugi od pompy, spuścilem plyn, no i caly się zachlapalem przy okazji. poluzowalem naciag paska, odkrecilem pompe (tylko nie wycieraj tych srób bo ten klej jest po to aby nie odkrecaly się pod wplywem drgan (między innymi). Wylej caly plyn z pompy, ja nawet przeplukalem benzyną i poczekalem aż wszystko scieknie a benzyna ladnie osusza wszystko. Po zamontowaniu pompy, musisz ja zalać nowym plynem, pamiętaj sama pompę, a następnie kilka razy obróc kolem pompy i dolej plynu. Po sprawdzeniu drożności przewodów zamontuj je i zalej plyn do zbiorniczka wyrównawczego. Ja wszystkie przewody przedmuchalem zwyklą pompką. Po kilku skretach kierownica uklad sam się odpowietrzyl, dolalem może setkę plynu i gites, pompka pracuje bardzo cicho, nawet przy skrajnym polozeniu kierownicy tj. skręt na maxa. To tyle.