luz w kierownicy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

luz w kierownicy

Postprzez Adriano » 30 maja 2008, o 19:05

Witam mam pytanie czy musi byc luz w kierownicy ??? bo mi sie rusza w gore i w dol tak delikatnie

Na forum piszemy malymi literami pzdr.
Ostatnio edytowano 9 cze 2008, o 12:18 przez Adriano, łącznie edytowano 2 razy
Adriano
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 18:26
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

luz w kierownicy

 

Postprzez K@mil » 30 maja 2008, o 19:15

Adriano, musisz rozebrac plastiki i dokrecic 2 srubki od kierownicy i bedzie po problemie :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez SotoM » 30 maja 2008, o 23:50

K@mil napisał(a):Adriano, musisz rozebrac plastiki i dokrecic 2 srubki od kierownicy i bedzie po problemie :)

Wątpie aby sie same odkręciły śruby
ale ten luz w kierze masz w zdłuż kolumny kierowniczej czy gora -dół w str. szyby i podłogi?? wiem ze w kolumnach pekaja jakieś ,,pierscienie plastikowe" je sie wym,ienia i jest spokuj.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Adriano » 31 maja 2008, o 15:28

K@mil, witam
wymiana tych pierscieni plastikowych ile moze kosztowac ??? bo tych srubek nie moge znalezc zeby przykrecic odkrecilem plastiki kolo kierownicy i srubek nie widzialem, ale to taki delikatny bo ja skrecam kierownica to sie zawsze ruszy w gore a tak to rusza sie w gore i w doł
Adriano
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 maja 2008, o 18:26
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Mario Mario » 1 cze 2008, o 21:11

Kolego, co do luzu kierownicy to nie szarp za nia tylko poświęc troszeczkę czasu i zlokalizuj dokladne miejsce gdzie wydobywa się ten niepokojący dzwięk, a nastepnie rozmontuj i sprawdź to miejsce. Inaczej wpedzisz się w niepotrzebne naprawy i koszty. Co do plynu to koledzy maja racje, jeżeli nie spuscileś wszystkiego plynu to zapowietrzyla ci się instalacja, a i zawór się zawiesil, może teraz być tak, że będziesz musial rozkrecać caly uklad. Ale ja zrobilem tak. Odlączylem przewód zasysający plyn i drugi od pompy, spuścilem plyn, no i caly się zachlapalem przy okazji. poluzowalem naciag paska, odkrecilem pompe (tylko nie wycieraj tych srób bo ten klej jest po to aby nie odkrecaly się pod wplywem drgan (między innymi). Wylej caly plyn z pompy, ja nawet przeplukalem benzyną i poczekalem aż wszystko scieknie a benzyna ladnie osusza wszystko. Po zamontowaniu pompy, musisz ja zalać nowym plynem, pamiętaj sama pompę, a następnie kilka razy obróc kolem pompy i dolej plynu. Po sprawdzeniu drożności przewodów zamontuj je i zalej plyn do zbiorniczka wyrównawczego. Ja wszystkie przewody przedmuchalem zwyklą pompką. Po kilku skretach kierownica uklad sam się odpowietrzyl, dolalem może setkę plynu i gites, pompka pracuje bardzo cicho, nawet przy skrajnym polozeniu kierownicy tj. skręt na maxa. To tyle.
Mario Mario
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 29 maja 2008, o 07:43
Lokalizacja: Lublin

Postprzez wojtas3 » 17 maja 2009, o 08:45

K@mil napisał(a):Adriano, musisz rozebrac plastiki i dokrecic 2 srubki od kierownicy i bedzie po problemie


Odgrzewam temat - możecie napisać, zrobić zdjęcie albo wytłumaczyć łopatologicznie gdzie te śrubki się znajdują? Mnie też rusza się kierownica (w kierunkach szyba-podłoga).

Z góry dzięki!!
wojtas3
 

Postprzez lantos » 3 sie 2011, o 10:27

Witam podpinam sie tez.
Mam problem z regulacja wysokosci kierownicy góra - dół, niby jest zablokowana na regulacji by juz nie opadala ani nie podnosila sie ale i tak czasami na jakims dolku, dziurze spadnie mi w doł ;/ co to moze być? jak to naprawić ??? :szok:
lantos
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 22:57
Lokalizacja: Łowicz


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości