maglownica?

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez wyrrwas » 20 wrz 2009, o 22:03

właśnie w tym problem, że kupując używke nie masz pewności czy będzie dobrze, jeszcze gorzej jeśli okaże się, że jeszcze coś oprócz tego jest do wymiany. ja do tej pory jeszcze tego nie wymieniłem, mój mechanior mówi, że tu jeszcze nie ma tragedii i że to dopiero początki, proponuje jeszcze tego nie wymieniać.

najlepiej ugadać się ze sprzedawcą, że jeśli maglownica będzie uszkodzona to ją oddasz w przeciągu np. 3 dni

co do pompy to wydaje mi się, że wymieniać nie trzeba, ja początkowo myślałem, że to właśnie pompa, wymieniłem pompe, zalałem nowy płyn i wtedy doszedłem do tego, że to jednak maglownica :kwasny:

jeśli uda Ci się to wymienić napisz czy pomogło, bo objawy masz dokładnie takie same jak ja

pozdr.
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

 

Postprzez Golfik1986 » 20 wrz 2009, o 22:24

pompa mi mruczala przy maksymalnym skrecie ale wymienilem plyn i naciagnalem pasek i jest loozik. ale z tym maglem bede dzialal na dniach bo jechac nim w trase to mordega dzis wracalem z lodzi i pociskalem 150km/h i robi sie troche niebezpiecznie. dam znac czekam na dalsze opinie

[ Dodano: 2009-09-20, 22:26 ]
a co do tego chrobotania wydaje mi sie ze to przegub wew dlatego ze jest dosyc spocony ale sie okaze
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez wyrrwas » 21 wrz 2009, o 17:05

a chrupocze ci kręcąc w miejscu ?
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Golfik1986 » 21 wrz 2009, o 18:47

ale na wygaszonym silniku??? jesli tak to slychac takie male postukiwania ale nie wiem czy to nie powinno tak byc
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez wyrrwas » 21 wrz 2009, o 21:26

nie no jak na wygaszonym silniku? jesli działa ci wspomaganie na wygaszonym silniku to ok ale chodziło mi raczej o kręceniu w miejscu z włączonym silnikiem :-)

[ Dodano: 2009-09-27, 13:51 ]
jak tam kolego z tą maglownicą? nic nie piszesz :-/
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SYLWEEQ79 » 12 gru 2009, o 13:29

wymień pasek na trochę krutszy i dobrze napnij a problem z tym chrupotaniem
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez Golfik1986 » 13 gru 2009, o 00:03

wyrrwas, no chodzilo mi o wlaczonym silniku :lol: jak w prawa krece zachrobota cos. i wyrywa kiera po dziurach sam jush nie wiem co to bylem i kilku mechaniorow i nikt nic nie widzi
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości