maglownica?

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

maglownica?

Postprzez wyrrwas » 9 sie 2009, o 19:54

witam,
od pewnego czasu zauważyłem że ciężej kręci się kierownicą w prawo niż w lewo, dodatkowo wyje mi pompa wspomagania, pompe wymieniłem ale nadal buczy a kręci się tak samo.
czy to znaczy że cała maglownica jest do wymiany czy może da rade to jakoś naprawić wydając przy tym nieco mniej?
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

maglownica?

 

Postprzez marcinkoz2910 » 9 sie 2009, o 20:05

Nie rozumiem wymieniłeś pompę na nową i dalej buczy? :shock: a to dlaczego nie zdjąłeś paska klinowego i nie sprawdziłeś czy to pompa wspomagania a może pompa wody buczy ??

Jakoś mało prawdopodobne co by dwie pompy były uszkodzone

No to zdejmij pasek i zapal auto i zobaczysz czy buczenie ustąpi
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez wyrrwas » 10 sie 2009, o 09:32

buczy wspomaganie przy kręceniu, a dodatkowo o czym nie napisałem wcześniej, kręcąc w prawo coś jakby mi chrupotało na kolumnie kierownicy, no i generalnie ciężej kręci się w prawo ;/
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Procent » 10 sie 2009, o 18:57

No to oddaj tą pompę i kup następną. Bo widocznie Cię ktoś oszukał
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 10 sie 2009, o 22:48

a różnica prawo lewo sugeruje uszkodzenie maglownicy. Chyba sie wykosztujesz niestety
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wyrrwas » 21 sie 2009, o 17:17

Procent napisał(a):No to oddaj tą pompę i kup następną. Bo widocznie Cię ktoś oszukał


nie wydaje mi się, miałem jedną taką pompę po założeniu której wspomagania w ogóle nie było, szybko ją zdemontowałem i założyłem jeszcze inną. ogólnie kręci się leciutko jednak nie tak leciutko jak przed uszkodzeniem maglownicy (bo to ją podejrzewam jaką wadliwą obecnie).
czeka mnie jej wymiana. jeśli jednak chodzi o buczenie pompy to mogę przypuszczać, że wydaje takie dźwięki ze względu na zwiększoną oporność jaką wprowadza przy skręcaniu właśnie uszkodzona maglownica. wymienię maglownicę i opiszę dalszą część opowieści.

no chyba, że ktoś ma inne sugestie na ten temat i/lub miał taki przypadek w swoim golfie to niech opisze :)

pozdr.

p.s. a właśnie, ma ktoś do sprzedania maglownice ze wspomaganiem ?? (100% sprawną)
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Fasol » 21 sie 2009, o 17:22

wyrrwas, objawy,które opisałeś wskazują na uszkodzoną maglownice,koszt to pewnie min. 500-600zł + robocizna jezeli sam nie posiadasz wiedzy do jej wymiany.
Powodzenia !
M51 power !
Avatar użytkownika
Fasol
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wyrrwas » 21 sie 2009, o 20:40

Fasol napisał(a):wyrrwas, objawy,które opisałeś wskazują na uszkodzoną maglownice,koszt to pewnie min. 500-600zł + robocizna jezeli sam nie posiadasz wiedzy do jej wymiany.
Powodzenia !


500-600zł ?? no nie wiem gdzie ale ja widziałem maglownice od 150-250zł ;/
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Fasol » 22 sie 2009, o 13:27

wyrrwas, a doliczyles do tego tez pompe wspomagania ?
M51 power !
Avatar użytkownika
Fasol
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wyrrwas » 31 sie 2009, o 23:48

Fasol napisał(a):wyrrwas, a doliczyles do tego tez pompe wspomagania ?


no nie, ale pompe wymieniałem już wcześniej i mimo, że wydaje dziwny dźwięk działa prawidłowo.
w ogóle to zauważyłem że owa maglownica działa poprawnie przez kilka minut po odpaleniu samochodu po nocy, gdy jest jeszcze zimna. gdy się nagrzeje (albo nagrzeje się płyn wspomagania) następują opisane wcześniej utrudnienia :kwasny:
co robić ??
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez byry007 » 17 wrz 2009, o 21:47

Witam mam dylemat bo mam do wymiany maglownice przy golfie II 1.6TD i czy maglownica od golfa III bedzie pasować do golfa II??
Avatar użytkownika
byry007
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 17:10
Lokalizacja: Koło

Postprzez Golfik1986 » 20 wrz 2009, o 20:57

ja mam cos podobnego chrobotanie przy skrecie w prawa strone i straszne rwanie kiera sie porobilo tesh mysle ze to magiel i teraz pytanie czy z maglem trza wymieniac pompe??? a druga sprawa taka ze mam do kupienia magiel za 150zl jak dojsc czy bedzie wszystko si zeby sie w bambo nie zrobic czy dopiero po wlozeniu mozna stwierdzic to. lepiej zregenerowac swojego czy kupic od jakiegos innego???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości