Maglownica

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Maglownica

Postprzez manoward » 5 sie 2011, o 12:52

Witam jestem posiadaczem Golfa III rocznik 94 1.8GT. W ostatnim czasie strzelila mi maglownica, kupilem urzywana z allegro przyszla mi od Golfa III ale 1.6GT nie wiem ktory rok. Mam pytanie czy bedzie ona pasowala do mojego modelu? Mechanik sie nie orientuje gdyz mowi ze musialby wyciagnac moja stara by moc zobaczyc czy jakies frezy sa takie same ja sie na tym nie znam wiec prosze o pomoc. Pozdrawiam.
manoward
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 sie 2011, o 12:44
Lokalizacja: Sieradz

Maglownica

 

Postprzez pablomed » 5 sie 2011, o 22:56

są tylko dwa typy maglownic jak jej rura jest taka sama to pasuje (karbowana lub gładka)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Jonko » 6 sie 2011, o 11:52

Podepnę sie pod temat w golfie 3 97r. kombi. Maglownica jest ze wspomaganiem i podpowie ktos czy jest w niej śruba kasacji luzu ? i jezeli jest to w którym miejscu sie ona znajduje :> ?
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez pablomed » 6 sie 2011, o 13:24

Myślę ze ten temat wyjaśni ci wszystko że szkoda nawet próbować http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1493704.html
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Jonko » 6 sie 2011, o 19:05

Dzieki kolego za pomoc. dzis rozebralem i okazało sie ze wywalilo metalowa tuleje na wlocie do maglownicy/ mam pytanie czy Maglownica od Vento 1.9 Tdi będzie pasowała do Golfa 3 1.9 Tdi ? Pozdrawiam
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez pablomed » 9 sie 2011, o 14:02

to nie zalezy od typu silnika sa dwa rodzaje maglownic tylko do golfa III o rurze karbowanej oraz gładkiej ma więc wyglądac tak samo i tyle w temacie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez 12romanno » 14 sie 2011, o 10:02

witam ..podepne sie pod temat... własnie jestem przy wymianie maglownicy ze wspomaganiem ....czy moze ktos mi powiedziec jak ja wyciagnac.... wszystko juz rozkreciłem i nie da rady ... golf 3 1.8 cl... czy ktos juz wymieniał takie cos
romanno
12romanno
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 21:15
Lokalizacja: katowice

Postprzez k-m-r1 » 20 sie 2011, o 12:02

ale jak nie idzie?
koncówkiodkręconezdjeta guma i krzyżaki rozebrane? przud auta do góry koła zkrecasz i wychodzi w bok
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Bradley » 20 sie 2011, o 15:03

Musisz odkrecic sanki/kolyske. Inaczej przekladnia nie wyjdzie bokiem.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez stanley249 » 30 lis 2011, o 16:01

Witam!
Posiadam Golfa III 1,6 benzyna z 1995r. ze wspomaganiem kierownicy.
Ostatnio miałem problem właśnie ze wspomaganiem gdyż ciekła mi maglownica pod harmonijkową gumą. Pojechałem na warsztat i dowiedziałem się że zarówno kupno nowej jak i regeneracja starej jest nie na moją kieszeń. Podpowiedzieli mi panowie z warsztatu, że mogę jechać na szrot więc tak zrobiłem. Założyli mi, lecz po krótkim czasie problem ten sam (wyciek z pod gumy lecz tym razem już z obydwu stron). Myślałem, że się wścieknę. Kupno ponownie ze szrotu to na dwoje babka wróżyła, bo nie wiadomo czy będzie działać czy nie a przecież za robociznę na warsztacie też sobie liczą. Dlatego chciałem się Was poradzić czy można zakupić nową przekładnię bez wspomagania (bo wiem że jest o wiele tańsza od tej ze wspomaganiem) i założyć ją, potem odłączyć pompę wspomagania i usunąć zbiorniczek?
Czy będzie mi pasowała taka przekładnia na śruby, zaczepy itp. bo z tego co wiem to rozstaw drążków jest taki sam przy Golfie III.
A może zrobić to tak, kupić mniejszy pasek, usunąć koło zamachowe od pompy, założyć pasek pomijając pompę wspomagania i jeździć po prostu bez wspomagania na przekładni ze wspomaganiem. Słyszałem, że będę miał duży opór w kierownicy zanim wyleci cały płyn od wspomagania no, ale jakby już wyleciał ten płyn to czy byłaby możliwa jazda w taki właśnie sposób bez konieczności kupna nowej przekładni? Czy nie uszkodzi się przy takim rozwiązaniu maglownica? A może po prostu będę miał Golfa bez wspomagania i nie będę musiał się martwić o to, że płyn mi wycieknie i zatrze mi się pompa.
Proszę o jakieś rady na ten temat. Tak jak powiedziałem kupno nowej ze wspomaganiem i regeneracja tej co mam nie wchodzi w grę bo to nie na moje pieniądze. Proszę o jakieś inne podpowiedzi o ile są. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
StanleyGhost
stanley249
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 lis 2011, o 15:57
Lokalizacja: Inowrocław


- - - www.tanie-latanie.net



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron