Miedziana podkladka od wspomagania ?

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Miedziana podkladka od wspomagania ?

Postprzez trojeczkaGT » 4 maja 2012, o 17:56

nie znalazlem tego na google a na forum nie wiem jak zapytac ;/

chodzi o ta miedziana podkladke co jest przy wezu i srubie od pompy wspomagania


ta podkladka ma byc nad wezem wspomagania czy ma byc pod ? bo dalem na gore i troche sie saczy i chce sie upewnic.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Miedziana podkladka od wspomagania ?

 

Postprzez prezesik » 4 maja 2012, o 22:28

Podkładka z miedzi zawsze służy jako uszczelnienie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez trojeczkaGT » 5 maja 2012, o 10:55

znalazlem zdjecie z jakiegos programy i byl caly uklad wspomagania :D i bylo w nim ze ma byc na gorze weza i podspodem wiec tak dalem i narazie oki jest.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 5 maja 2012, o 22:53

To tak samo jak przy przewodach paliwowych lub hamulcowych, w śrubie, która trzyma metalowe zakończenie przewodu jest otwór, a miedziane podkładki są z obu stron zakończenia przewodu, aby nic nie leciało.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pietrasiak2 » 6 maja 2012, o 07:49

Jeszcze jedna rada . Jeżeli macie takie miedziane uszczelnienia i mają odgniot to by miedź lepiej doszczelniła układ należy ją uplastycznić : nagrzać podkładkę do czerwoności i do wody .
Wtedy w trakcie dokręcania lepiej się "układa " do elementów , które ma doszczelnić :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Gofer » 6 maja 2012, o 10:18

pietrasiak2 napisał(a):nagrzać podkładkę do czerwoności i do wody


Tą metodą hartujemy metale . Czyli zwiększamy ich twardość .

Aby uzyskać większą plastyczność metal należy podgrzać tak jak pisze kolega i powoli schłodzić .
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez pietrasiak2 » 6 maja 2012, o 10:46

Zgadza się , taką metodą faktycznie hartuje się metale ale nie miedź , która hartuje się w wyniku obróbki plastycznej np zgniot . A metodę którą kolega opisał powolnego schładzania też jest dobra (jednak to też proces tzw odpuszczania materiału) ,który jest etapem hartowania stali
zapraszam do poczytania
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mied%C5%BA
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - - wina gruzińskie



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości