Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.
Moderator: Moderator
przez Szczyrpus » 30 wrz 2012, o 12:12
witam jak zaznaczyłem w temacie nie ma konca problemów ze wspomaganiem w moim golfie posiadam silnik 1.9 TDI 90km o przebiegu 351 tyś z 1995r ostatnio wymienialem pompe od wspomagania bo stwierdziłem że jest zajechana poniewaz po wymianie oleju i odpowietrzeniu nic to nie pomogło. około tydzien temu wrzuciłem kolejną pompe od kolegi golfa w ktorym chodzila do końca i chodziła dobrze zalałem układ nowym olejem i dalej nic po zagrzaniu sie silnika kierownica chodzi troszke lżej ale ma dziwne przeskoki i bardzo ciezko sie kreci w prawo natomiast w druga strone idzie juz lekko prosze o rade dlaczego sie tak dzieje i co jest tego przyczyna.
-
Szczyrpus
- Berbeć
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 18 lut 2012, o 21:45
- Lokalizacja: Krosno
Nie ma konca problemu ze wspomaganiem POMOCY !
-
-
przez radomiak » 30 wrz 2012, o 23:25
maglownica do wymiany. ale niech sie wypowiedza bardziej biegli w temacie.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
-
radomiak
- Gaduła
-
- Posty: 464
- Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
przez skoti880 » 1 paź 2012, o 16:13
Szczyrpus, -na 100 % maglownica przepuszcza juz i dlatego takie sa przeskoki jak sie kreci kierownica
-
skoti880
- Czytacz
-
- Posty: 41
- Dołączył(a): 28 lut 2011, o 13:12
- Lokalizacja: Nowa Sarzyna-Podkarpacie
przez marcino1 » 1 paź 2012, o 17:39
moze glupie ale lozyska w mcpersonach sprawdzales moze przez nie kierownica sie zacina znajomy mial taka sytuacje w oplu co prawda
-
marcino1
- Badacz tematu
-
- Posty: 293
- Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
- Lokalizacja: EBR
przez KAMNILEK » 2 paź 2012, o 07:43
tez obstawiam magiel.... potrzebujesz to daj na pw.
-
KAMNILEK
- Czytacz
-
- Posty: 129
- Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
- Lokalizacja: NIDZICA
-
-
-
Powrót do Układ kierowniczy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości