O co chodzi z Tą pompą??

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

O co chodzi z Tą pompą??

Postprzez zibby » 15 cze 2008, o 18:36

Pompa wspomagania chodzi tylko na dużych obrotach silnika..


proszę o pomoc..
zibby
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 cze 2008, o 15:40
Lokalizacja: Łódzkie

O co chodzi z Tą pompą??

 

Postprzez scuzz » 16 cze 2008, o 17:05

Skoro pompę musisz wprawić w wysokie obroty żeby zrobiła ciśnienie do wspomagania to najwidoczniej nastał jej koniec.
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez zibby » 16 cze 2008, o 18:55

Gościu od regeneracji powiedział że zacina sie jakiś zaworek w pompie. Regenerował ją i stwierdził że musiała dostać jakiś paproch który zrobił rysę w pompie. :kwasny: i mój dylemat polega na tym czy opłaca się ją naprawiać. Napiszcie proszę co o tym myślicie i czy macie jakieś doświadczenia z używanymi pompami.


Z góry dziękuje za wszelkie informacje..
zibby
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 cze 2008, o 15:40
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez SotoM » 17 cze 2008, o 00:57

powiem ci tak - jesli masz zamiar długo jeszcze jeździć tym autem to sie nie baw tylko odłóż kaskę i kup nową pompe lub po regeneracji. przynajmniej bedziesz miał gwarancje. z tego co wiem to zakłady które regeneruja takie rzeczy dają 2 lata gwarancji. ja bym wymienił na nową. mimo ze np z TRW taka pompa kosztuje700pare złoty.ale mysle ze jak bys w sklepie dobrze zagadał to by ci dali jeszcze rabat.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez zibby » 19 cze 2008, o 16:55

Kupuje na allegro nową ZE za 250zł, na lepszą mnie nie stać. Dają gwarancje na rok, tylko jaki olej wlać ???
Ostatnio edytowano 20 cze 2008, o 17:01 przez zibby, łącznie edytowano 1 raz
zibby
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 cze 2008, o 15:40
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez SotoM » 19 cze 2008, o 23:19

wlej czerwony z castrola Dextron III. on jest troszeczkę gestrzy ale to bedzie dobre dla wspomagania.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez zibby » 20 cze 2008, o 17:00

No tak pewnie jeden z lepszych olei do wspomagania tylko ze kosztuje 35zł, :-o wlałem mu olej Febi zielony który kosztuje 26zł i jest produkowany przez Germany i polecany do VW. Poza tym jednym z warunków gwarancji jest właśnie stosowanie oleju Febi.

Na razie pompa chodzi przejechałem tylko 5km wiec jeszcze nie ma co oceniać.

Chce jeszcze sprostować odnośnie kosztów płynów do wspomagania:

febi zielony - 26 (allegro 16 plus przysyłka)

febi czerwony - 40

i polski czerwony noname - 13

(ceny podałem w przybliżeniu)


pozdro...
zibby
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 cze 2008, o 15:40
Lokalizacja: Łódzkie


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 16 gości