osłona gałki kierowniczej??????????

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

osłona gałki kierowniczej??????????

Postprzez Diego » 24 gru 2012, o 14:40

witam. mam pytanie czy macie jakiś sposób na sparciałe lub przecięte same osłony gałki kierowniczej tzn końcówki drążka kierowniczego???? samej osłony nie można kupić. czy jednak można???????????to samo tyczy sie np sworznia wahacza. czy macie jakieś sposoby na to
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

osłona gałki kierowniczej??????????

 

Postprzez K@mil » 24 gru 2012, o 15:42

Wszystkie takie rzeczy mozna kupic

1) Osłona/guma drażka kierwoniczego
2) Osłona/guma sworznia wachacza
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez greg001 » 24 gru 2012, o 15:46

o to ci chodzi? http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... kod=B0A34C

sworzeń raczej bym wymienił ale kup kpl. z podkładkami i nakrętkami
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 24 gru 2012, o 16:35

Diego, nie praktykuje się. Brak osłony skutkuje i tak naruszeniem gałki, a cała końcówka czy sworzeń jest tak tania że szkoda zakładac osłnę (zreszta chyba jednak nie da się jej tak normalnie zmienić). Wymeinia się tylko osłonę którą kolega wyżej pokazał przy przekładni kioerowniczej, albo osłony na przegubach napędowych.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Diego » 24 gru 2012, o 22:46

K@mil, chodzi o oslone końcówki drążka kier czyli tzw gałke....a nie o osłone całego drążka przy przekładni...no własnie jest lipa bo nie można tego nigdzie dokupic. jeszcze dawniej podobno mozna było do poloneza dokupic sama gume ale teraz juz ni cholera....widze ze gumy mam z parciałe a cześci jeszcze dobre ni wytłuczone :kwasny:
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez pablomed » 25 gru 2012, o 01:44

Nin nie wymyślisz, póki niema luzu możesz jeździć, obwinąć gałki gumową rękawiczką, ale to druciarstwo, zapomnisz o tym na jakiś czas a i tak skończy się na wymianie, przecież to są tanie cześci. Najdroższe będzie ponowne ustawianie zbieznosci po wymianie, więc warto wsztstkie elementy obustronnie zmienic jednoczasowo ewentualnie łącznie z tulejami wahacza i dopiero potem jechac na zbiezność masz spokój na lata z tym. Byle markowe czesci używać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Diego » 25 gru 2012, o 16:57

pablomed, masz racje i wiem o tym. ale mimo wszystko co myślisz lub myślicie o np zalaniu takiej zparciałej gumki sylikonem?????/.chyba jednak kupie całą gałke ale wkurzające jest to ze poleciały te gumki a mają całkiem nie dużo przejechane(MOOG) i gałka nie ma najmniejszego luzu...mozna by było powiedzięc po co wymieniac dobrą (bez luzów) cześć... teraz juz pomału odchodzą od gumowych osłon i zaczynają podobno robic sylikonowe, sa bodajże wytrzymalsze rozciągliwsze.
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości