Padają mi pompy wspomagania ??

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Padają mi pompy wspomagania ??

Postprzez Daruniuniu » 19 sie 2011, o 21:57

Witam,

mam problem, wymieniam już po raz 3 pompę wspomagania. Ostatnia po założeniu działał jakieś 10 minut i zaczęła wyć :( Nie wiem co jest grane. Macie jakiś schemat układu kierowniczego? Coś mi wykańcza pompę i nie bardzo wiem co to może być?
Mam VW Golfa 1.8 z 1993 roku, benzyna silnik AAM mono wtrysk. Bez klimy.

pozdrawiam,
Zdesperowany ;)
Daruniuniu
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 sie 2011, o 21:39
Lokalizacja: Nowa Ruda

Padają mi pompy wspomagania ??

 

Postprzez TunaFish » 12 wrz 2011, o 05:03

Ale działa dalej i wyje? Jeżeli głośno Ci chodzi to wg mnie nie jest nic dziwnego we wspomaganiu hydraulicznym. Elektyki działają ciszej. :)
Avatar użytkownika
TunaFish
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 03:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Wrocław

Postprzez kger » 14 wrz 2011, o 00:42

Może zły olej zalewasz?
Pzdr.
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez Bon Jovi 1.6 » 14 wrz 2011, o 14:54

Możliwe że jest zapowietrzony układ wspomagania , musisz go dokładnie odpowietrzyć, oczywiscie wlewajac płyn o odpowiednim kolorze w vw stosuje się zielony :) . Po wymianie płynu pompa dość głosno pracuje,jeśli jest nowa pompa to jest na dotarciu
Bon Jovi 1.6
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 14:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Kriss_Lodz » 14 wrz 2011, o 15:26

Bon Jovi 1.6 napisał(a):jeśli jest nowa pompa to jest na dotarciu


I nie ma prawa hałasować, jeśli hałasuje to bieżnia pompy jest zużyta w znacznym stopniu, to że VW zaleca zielony płyn mineralny nie oznacza to że musisz go tym płynem zalewać, ja mam zalany czerwony Mobil ATF 220. Pompy mogą ci padać przez uszkodzenie w rozdzielaczu przekładni kierowniczej ale to nie musi być reguła.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Daruniuniu » 14 wrz 2011, o 18:35

Już chyba wiem co to, padły zawory w przekładni kierowniczej, które robią opór w układzie hydraulicznym, i pompa wyje z wysiłku. Mam namiar już na firmę która regeneruje przekładnie kierownicze więc mam nadzieję, że po wymianie przekładni będzie już wszystko ok.
Dzięki za pomoc.
Zdesperowany ;)
Daruniuniu
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 sie 2011, o 21:39
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postprzez Kriss_Lodz » 14 wrz 2011, o 21:51

Zaworu nie są w przekładni :) po za tym jest jeden zawór który masz w pompie

w przekładni masz rozdzielacz i owszem może powodować zwiększone opory
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości