pisk paska

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

pisk paska

Postprzez BULID » 1 kwi 2009, o 18:43

Jak naciaga sie pasek
Ostatnio mialem wymieniana klumne wspomagania i lekko piszczal doslownie kilka sekund moze 5 od zapalania teraz jest to kilkanascie sekund
wiem ze pasek jak jest nowy to po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow nalezy dociagnac i mam pytanie jak to zrobic i czym??
posiadam dwa paski
najlepiej przydalby sie prowizoryczny rysunek o co zaprzec i czym aby nic przypadkiem czegos nie uszkodzic:)
BULID
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 11 sty 2009, o 14:16
Lokalizacja: Rumia

pisk paska

 

Postprzez sławek2705 » 1 kwi 2009, o 19:30

Witam
jeżeli chodzi Ci o pasek pompy wspomagania to pompę trzymają 2 śruby na klucz 13 popuszczasz je po obu stronach pompy i na śrubie od strony prawego koła jest taka nakretka z zębatkami na klucz 22(naciągasz ta nakretką) następnie kontrujesz śrubą 13 i dokrecasz po drugiej stronie śrube
tylko nie naciągaj za mocno:)
sławek2705
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 09:57
Lokalizacja: RMI

Postprzez BULID » 1 kwi 2009, o 22:32

oki w piatek zabieram sie za wspomaganie i daje odpowiedz jakby co :-|
BULID
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 11 sty 2009, o 14:16
Lokalizacja: Rumia


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron