Pisk przy maksymalnym skręcie kierownicy w obie strony

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Pisk przy maksymalnym skręcie kierownicy w obie strony

Postprzez zicer » 11 wrz 2012, o 17:04

Gdy wyjeżdżam z posesji, parkuję, albo mam mocno skręcone koła piszczy jakby pasek, oraz wspomaganie troche ciężko działa, zaś na prostej drodze malutkim paluszkiem można kierować, bo chodzi leciutko... Czy to możliwe że pompa od wspomagania jest na wyczerpaniu?
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

Pisk przy maksymalnym skręcie kierownicy w obie strony

 

Postprzez trojeczkaGT » 11 wrz 2012, o 18:03

zawsze jak auto sie toczy to lzej sie kieruje bo opona nie trze i ziemie tylko sie przemieszcza to raz a dwa jak piszczy to trzeba pasek naciagnac i po klopocie moj drogi Watson-ie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jasiu0997 » 11 wrz 2012, o 21:48

sprawdz naciąg i stan paska :)
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez paxstor » 11 wrz 2012, o 22:23

zicer, ja mam nówkę pompę i też tak miałem jak był pasek za mocno ściachany ;-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości