Piski przy skrajnym skręceniu kół.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 11 maja 2012, o 00:08

ci-nek napisał(a):czy ona przypadkiem nei słuyży do naciagania?

dokładnie, dużym kluczem naciągasz zębatką pasek a mniejszym skręcasz na sztywno, nr kluczy nie pamiętam :->
ci-nek napisał(a):wymienie pasek u mechanika

skoro nie masz dojścia do kanału to chyba najlepsze wyjście ;-)


a jak masz pare zł w portfelu to przy okazji możesz zmienić pasek wielorowkowy na altku, żeby jego zrzucić trzeba zrzucać ten od wspomagania, tak będziesz miał spokój. I ja osobiscie polecałbym Contitecha, rozrząd mam na contitechu a wcześniej wielorowkowy i wspomagania też. teraz 2 ostatnie mam Gatesa, niby firma dobra i wszyscy polecają ale zużyty Contitech wygląda solidniej od nowego Gatesa, jak babka w sklepie mi dała paski gatesa to myślałem że jakieś no name mi dała :-|
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez slawek5t » 11 maja 2012, o 21:33

Nie wiem jak w benzynie ale u mnie trzeba jeszcze z prawej strony śrube poluzowacz czy nawet 2 śruby, aby szło naciągnąć. Jesli jest wytarty bardzo , to naciąganie może nie wiele dać bo pasek wchodzi głęboko w koło pasowe, a tak być nie powinno.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez ci-nek » 26 maja 2012, o 01:58

Pasek wymieniony na Contitech, piski zniknęły.... a ja głupi jeździłem z tym rok czasu i chciałem pompe wymieniać :wstyd:
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez trollu » 26 maja 2012, o 13:01

no i git, grunt że po problemie ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron