Płyn do wspomagania

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Płyn do wspomagania

Postprzez piorun665 » 12 lut 2012, o 20:02

Witam

Mam mały dylemat.
Czy można dolewać płyn do wspomagania czy wymienia się całość?
Mam minimum-może troszkę więcej-więc albo muszę dolać albo...?
Troszkę mi ucieka.Wydaje mi się że przez wężyk od zbiorniczka.
I jeszcze jedna sprawa.
Zaczęło coś mi ocierać przy kierownicy.Odgłos jakby plastik tarł o plastik lub coś w tym stylu.
Czy ktoś z Was miał taki problem.Brak jakiegoś smarowania czy coś?
piorun665
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 00:34
Lokalizacja: Ząbki

Płyn do wspomagania

 

Postprzez slavwek.ie » 13 lut 2012, o 14:13

piorun665 napisał(a):Czy można dolewać płyn do wspomagania czy wymienia się całość?
Można dolewać, tylko trzeba wiedzieć jaki się ma wlany, mineralny czy syntetyczny.
Polecam wymianę, bo koszt niewielki (ok 28zł/litr a wchodzi 1,2-1,5L) a wspomaganie dostanie "skrzydeł".
piorun665 napisał(a):Zaczęło coś mi ocierać przy kierownicy.Odgłos jakby plastik tarł o plastik lub coś w tym stylu.

Masz AirBag w kierownicy? Jeśli tak, to pewnie zwijacz się "kończy" i niedługo zaświeci się kontrolka AB.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez gello1 » 13 lut 2012, o 17:01

piorun665 napisał(a):Zaczęło coś mi ocierać przy kierownicy.Odgłos jakby plastik tarł o plastik lub coś w tym stylu.
Czy ktoś z Was miał taki problem.Brak jakiegoś smarowania czy coś?
to nie taśma od AiR BaGa a styk od manetek kierunków. Mam to samo zaraz idę przeczyścić bo też tak szura przy obracaniu kierownicą :-D
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez rastamaniek » 13 lut 2012, o 19:44

mam to samo po wymianie taśmy air bag kolego, opisz konkretnie co z tym zrobisz!!!!! pozdro
rastamaniek
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 23:50
Lokalizacja: Wyszków Mazowieckie

Postprzez piorun665 » 14 lut 2012, o 00:16

Dzięki serdeczne za odpowiedź.
Dzisiaj dowiedziałem się że faktycznie może to być wina styków od kierunków lub sygnału.
A co do tego jak się tym zająć, to też prosiłbym o jakieś wskazówki jak się za to zabrać.
piorun665
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 00:34
Lokalizacja: Ząbki

Postprzez AdamPLSieradz » 14 lut 2012, o 18:06

heh mam to samo. Podpinam się pod temat. Wiem ze dzwiek wydobywa się dokladnie z kierownicy, nie z kół, zawieszenie ok żadnych objawow nadmiernego zuzycia. Probówalem trochę przesmarować wstrzykując strzykawka, ale to na nic, chyba nie obejdzie sie bez sciagania zaślepki. Poki co zgłaszam radio :D

[ Dodano: 2012-02-14, 17:07 ]
poduszki powietrznej nie posiadam
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez gello1 » 14 lut 2012, o 22:01

Ale macie problem. JA dzisiaj wyczyściłem te styki. Wystarczy szmatka, patyczki kosmetyczne i głowa na karku. Nic nie trzeba demontować. Szmatka między kierownicę i manetki i "szuru buru". U mnie trochę się nazbierało tego syfu :lol: . No i styk śrubokrętem podważyć i go przeczyścić. I ma hulać bo u mnie hula :-D
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez piorun665 » 14 lut 2012, o 22:14

Dzięki-robię to samo
piorun665
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 00:34
Lokalizacja: Ząbki


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości