Pochylone koło

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Pochylone koło

Postprzez Przemek95 » 8 sty 2015, o 23:48

Witam. Mam problem z pochylonym przednim lewym kołem. Mianowicie Brat biorąc auto najechał na dość spory kamień ze pękła alufelga i wykrzywiło ją. Koło pochylone jest góra do silnika ze ścina wewnętrzną stronę opony. Zaraz po tym zostały wymienione amortyzatory na nowe. Ale koło dalej jest pochylone. Co może być skrzywione i jak to sprawdzić?? Czy może przestawiło kąt nachylenia koła??
Przemek95
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 gru 2014, o 00:55
Lokalizacja: Chrzanów

Pochylone koło

 

Postprzez Gesiu_15 » 8 sty 2015, o 23:59

Przemek95, jedź i zrób geometrię , ustawią nowe kąty i będzie dobrze , koszt ok 80 zł :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 9 sty 2015, o 00:01

Nigdy nie ustawisz na seryjnej feldze takich kątów żeby darło do środka. Do sprawdzenia wahacz bo najpewniej on jest pogięty, ew kolumna zawieszenia - jak buda była złachana to mogło ją powichrować (raczej mało realne)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Przemek95 » 9 sty 2015, o 00:18

Opik, Seryjna felga to to nie jest tylko trochę szersza 15" na niskim profilu. Dodatkowo auto siedzi samo w sobie dość nisko na oryginale ale wersja GT ;-) a na wahacz popatrzę bo w tez jego podejrzewam tylko jak go sprawdzić bo na "oko" to nie bardzo cos widać.
Przemek95
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 gru 2014, o 00:55
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez Opik » 9 sty 2015, o 00:26

wchodzisz pod samochód i porównujesz lewy z prawym. Ew jakaś miarka, deseczka, cokolwiek co pozwoli względnie określić i porównać położenie danych punktów
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzyś » 9 sty 2015, o 21:15

Przemek95 napisał(a):Czy może przestawiło kąt nachylenia koła??


jest to bardzoooo możliwe.. więc po dogłębnej weryfikacji zawieszenia trzeba zrobić geometrie kół tak jak radził kolega Gesiu_15
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości