Dobra zrobione. Dzięki za pomoc, nie mogłem ogarnąć bo była lekka rzeźba ale już jest zrobione tak jak powinno być.
Ode mnie parę uwag, jeżeli wymieniacie pasek altka to warto to zrobić np w kanale, jedna osoba zakłada klucz 13 oczkowy na śrubę od rolki napinacza i ciągnie z kanału w stronę silnika. Wtedy jest dużo miejsca do zakładania paska z komory.
Ja wymieniałem pasek micro, wspomy i rolkę napinacza. Muszę jeszcze wymienić napinacz bo rolka lekko drga. I tak pewnie będzie spokój na max 5tyś km
Najlepsze jest to, że miałem założony pasek 6pk1050 do tdi po 2004r, nie wiem kto to zakładał ale generalnie był większy od obecnego conti 6pk1045.
Dodaje filmik jak chodzi TDI bez pisków (w końcu...):
http://youtu.be/1fDfdemSDww
a wcześniej było tak:
http://youtu.be/CYw0zOPiaPk