Pompa wspomagania staje ;/

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Pompa wspomagania staje ;/

Postprzez kamilkol20 » 14 lip 2013, o 11:28

Witam.w moim golfie 1,9D od czasu do czasu staje pompa wspomagania pasek naciągnięty jak kręcę kierownicą czuje takie szarpanie i po chwili pompa stoi ;/co może być do wymiany pompa czy maglownica ??
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Pompa wspomagania staje ;/

 

Postprzez pablomed » 16 lip 2013, o 07:50

łozysko pompy lub cała pompa, o ile jesteś pewien tego co piszesz, bo całkowite zatrzymanie pompy oznacza prawie natychmiastowe sfajczenie paska. Więc jeśli tylko ci się zdaje że pompa staje bo wspomaganie działe niepłynnie - to wina może być też w maglownicy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Alen » 10 sie 2013, o 11:05

panowie mam podobny problem z tym ze mam silnik 2.0 . U mnie jest problem tego typu za działa wszystko ładnie pieknie na parkingu np chce skrecić koła coś zapiszczy , a wspomaganie jak by przerywało kierownica szarpnie i wraca wszystko do normy , mam to tylko chwilami
Avatar użytkownika
Alen
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 08:58
Lokalizacja: Ciechocinek / CAL

Postprzez kebs » 10 sie 2013, o 11:11

Wystarczy że pasek naciągniesz.
Praktycznie wszystkie części - MK3 2.0 2E. PW !


moj-golf/czerwone-mkiii-t61801.html
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Alen » 10 sie 2013, o 12:56

A widzisz kolego bo mi mechanik w piatek wymieniał rozrząd i pasek klinowy
Avatar użytkownika
Alen
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 08:58
Lokalizacja: Ciechocinek / CAL

Postprzez kebs » 10 sie 2013, o 13:26

Czyli pasek na pomie tez wymienił?

Ja jak wymieniłem, trzy razy później jeszcze musiałem pompe w tył popychać, bo sie naciągał.
A jeśli nie, to pewnie on źle naciągnął ją na starym pasku.
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Alen » 10 sie 2013, o 13:53

tak pasek klinowy jest nowy , a ten mały został tego nie ruszałem,

Ale byłem teraz przy samochodzie i zauważyłem ze to sie dzieje głównie jak skręcam kierownice w prawo :kwasny:

wpierw spróbuje z paskiem jak nie to może i faktycznie pompa wspomagania , a i jak krece kierke powoli to z nią jest ok ona nie drży tylko cos przy silniku, a to daje takie wrażenie
Avatar użytkownika
Alen
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 08:58
Lokalizacja: Ciechocinek / CAL

Postprzez kebs » 10 sie 2013, o 15:09

Jeśli faktycznie coś z pompą, mam na sprzedaż.
Moja sie zajechała, wymieniłem - lecz po jakimś miesiącu, samochód mi rozbili.
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez Alen » 13 sie 2013, o 11:10

kebs, Dokładnie kolego wystarczyło naciągnąć pasek i jest gitara :)
Avatar użytkownika
Alen
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 14 kwi 2011, o 08:58
Lokalizacja: Ciechocinek / CAL

Postprzez jklpoi » 9 wrz 2013, o 23:28

Podpinam się, w 1.6 abu jest tylko jeden pasek, jak go mogę naciągnąć, pompą? czy napinacz mam, bo jeszcze wszystkiego nie obczaiłem.
Mi przerywa wspom: dopóki się nie rozgrzeje wszystko, potem działa elegancko.
Dodam, że płyn w normie ale czarny, a pompa rzęzi przy max skrętach.
jklpoi
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:24
Lokalizacja: Lubelskie


- - - https://wirpomp.pl



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron