Pompa wspomagania

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Pompa wspomagania

Postprzez slawko11 » 14 cze 2008, o 16:24

Cos sie dziwnego dzieje z pompa wspomagania jak troche przejade km ubywa plynu ponizej minimum a pompa oczywiscie zaczyna troszke brzeczec jak golf postoi plynu jest ponad max.Moze ktos mial juz taki przypadek niech podpowie co jest nie tak
Avatar użytkownika
slawko11
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 lut 2008, o 19:35
Lokalizacja: Bialystok

Pompa wspomagania

 

Postprzez mtsmarek » 18 cze 2008, o 11:39

Miałem podobny problem tylko że mi w ciągu dnia wszystko wyciekło . Ja kupiłem nową pompe od wspomagania z gwarancją :-P , można jeszcze ja zregnerować ale trzeba czekać wiecej...
mtsmarek
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 09:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez slawko11 » 21 lip 2008, o 19:44

Wymienilem pompe na nowa i dalej mam to samo :kwasny:
Avatar użytkownika
slawko11
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 lut 2008, o 19:35
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez grugru0 » 23 lip 2008, o 08:56

prawdopodobnie któryś z przewodów gumowych rozszerza sie pod wpływem ciśnienia i temperatury i zwiększa średnice. dla tego oleju ubywa a gdy postoi przez noc ciśnienie spadnie i wróci do normy więc płynu jest max w zbiorniczku. zobacz czy gdzieś na rurach nie ma widocznego pogrubienia. a czemu jest pogrubienie i całe to zamieszanie?? bo prawdopodobnie masz uszkodzony zawór zwrotny...na maglownicy...i cały czas pompuje na max
Avatar użytkownika
grugru0
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 20:03
Lokalizacja: stołeczne

Postprzez slawko11 » 23 lip 2008, o 19:26

Moze to i temu ale nie bardzo mi sie chce wierzyc ze przewod tak sie rozszerza ze wciaga pol litra oleju ,bynajmniej moze masz racje <po naprawie w warsztacie (niestety za gruby problem jak na mnie) napisze jaka byla przyczyna :-)
Avatar użytkownika
slawko11
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 lut 2008, o 19:35
Lokalizacja: Bialystok

Postprzez grugru0 » 23 lip 2008, o 19:40

widziałem przewód hamulcowy grubości baterii R20... i rurkę paliwowa podobnych rozmiarów a spróbuj pozgniatać w palcach wszystkie rurki od wspomagania jak któraś jest miększa od innych to masz rozwiązanie
Avatar użytkownika
grugru0
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 20:03
Lokalizacja: stołeczne

Postprzez slawko11 » 25 lis 2009, o 20:12

Nie napisałem jak sie to skonczylo:)
Padla maglownica
Regeneracja kosztowala mnie z ustawieniem geometrji od razu 600 zl
Avatar użytkownika
slawko11
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3 lut 2008, o 19:35
Lokalizacja: Bialystok


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron