Jeśli konstrukcyjnie diesel i benzyniak sie w golfie mk3 nie różni, a raczej napewno się nie różni bo maglownice są te same tylko albo ze wspomą albo bez, poleciłbym pójście do jakiegoś sklepu z okolicy i zapytanie o drążek koniecznie ze wspomaganiem i kilka wariantów (lepszy = droższy, gorszy = tańszy). Ja Kupowałem jakiejś firmy na K o ile się nie mylę.. reszty nie potrafię sobie przypomniec. Końcówkę to Moog ' oską kup sobie. warto odrazu zerknąć na gumy bo muszą byc całe. Jeśli zurzyte to także do wymiany. Wymiana drążka to już raczej prościzna. Wykręcasz śrubę końcówki wybijasz lekko w górę aby wyszedł ćpień z kolumny, następnie ściągasz gumę z maglownicy i odkręcasz kluczem od strony maglownicy. Wystarczy lekko poluzować i wykręcisz go ręką. Przed zamontowaniem ruchomą kulę smarujesz smarem do takowych rzeczy (ja miałem taki smar w sprayu kolor miedziany). Skręcasz na swoje miejsce do maglownicy zakładasz gumę, zginasz drążek na kuli i wkładasz w kolumnę i przykręcasz do kolumny.
Pamiętaj że luzy na kierownicy lub takie pukanie to moze byc oznaka wyrobionej maglownicy.
Ps zmierz sobie prowizorycznie długość między takim uskokiem dla gumy a nakrętką końcówki drążka aby jako tako dojechać na ustawienie zbierzności. Niestety koniecznie.