Problem przy skręcaniu

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Problem przy skręcaniu

Postprzez puma » 21 lip 2014, o 13:47

Witam,
Od paru tygodni zaobserwowałem ,że przy ruszaniu i skręcaniu kierownica jakby trochę ciężej chodziła i dochodzi taki dźiwny dźwięk. W dodatku przy większej prędkości są jakieś drgania na kierownicy. Koła wyważone jak zawsze,felki też nie są pokrzywione...Parę lat temu wymieniałem maglownicę(kupiona na SZROCIE)
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Problem przy skręcaniu

 

Postprzez fuqet1 » 22 lip 2014, o 18:17

Co do stękania to miałem podobnie.
Najprostszym i najtańszym rozwiązaniem może być przesmarowanie gumek przodka. Trochę oleju a różnicę zrobiło bynajmniej w moim przypadku.
Kup stzykwawkę i najgrubszą igłę . Nabierz trochę oleju i wkuj się w w gumy od sworzni drążków kierowniczych i sworzni wachaczy

[ Dodano: 2014-07-22, 17:23 ]
A co do trzęsienia kierownicy to zwróciłbym uwagę na opony . Może dostały guzów stąd też te drgania , bo nie wydaje mi się żeby to od magla było :-)
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 23 lip 2014, o 20:03

Gumy są w dobrym stanie. Wulkanizator sprawdzał.
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gello1 » 23 lip 2014, o 20:04

Winna jest najprawdopodobniej pompa wspomagania lub maglownica
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez puma » 24 lip 2014, o 15:03

Czyli czeka mnie duży wydatek...
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez fuqet1 » 24 lip 2014, o 18:15

Wez ty jakąś osobę żeby kręciła kierownicą a ty otwórz maskę i przysłuchaj się skąd dobiegają te stęki. Bo nie sztuka kupić pompę i magiel jak może nic to nie da. Zacznij sprawdzać od najtańszych środków a nie od razu szukać po najdroższych elementach.
Smarowałeś te gumy sworzni olejem?
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 25 lip 2014, o 20:00

No dźwięk dochodzi z pompy. Nie smarowałem,bo czasu nie było ale będę musiał to zrobić

[ Dodano: 2014-07-25, 19:03 ]
Dodam,że ten dźwięk jest tylko w momencie kiedy auto jedzie z małą prędkością. np przy parkowaniu itp.

[ Dodano: 2014-07-25, 19:06 ]
a i czuć lekki ciężar przy skręcaniu,ale puszcza on z czasem
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KAMNILEK » 25 paź 2014, o 20:42

napewno pompa sie konczy
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez krzyś » 1 lis 2014, o 11:41

Wystarczy wbić się na kanał uważnie poszukać posłuchać... bo tak to do wiosny można pisać :lol:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości