Problem przy wyborze wahaczy/tuleje/sworzeń

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Problem przy wyborze wahaczy/tuleje/sworzeń

Postprzez patrolfak » 28 sie 2013, o 22:35

Witam . Mam do wymiany wszystkie tuleje wahacza wraz ze sworzniem są już totalnie wyjechane. Zastanawiam się czy lepiej kupić taki oto zestaw naprawczy z allegro :

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zawi ... 91395.html

Czy lepiej kupić same tuleje i sworzeń lepszej jakości i bawić się w wybijanie tych starych gum i wsadzenie nowych w stary wahacz. i czy dużo z tym zabawy ??

Może miał już ktoś styczność z tym zestawem naprawczym z allegro i może powiedzieć coś o jego jakości ?

Proszę o pomoc ponieważ muszę jak najszybciej się z tym uporać . Pozdrawiam.
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Problem przy wyborze wahaczy/tuleje/sworzeń

 

Postprzez Paweu » 28 sie 2013, o 23:15

patrolfak napisał(a):Zastanawiam się czy lepiej kupić taki oto zestaw naprawczy z allegro :

http://allegro.pl/zestaw-...3504991395.html


Nie warto.

patrolfak napisał(a):Może miał już ktoś styczność z tym zestawem naprawczym z allegro i może powiedzieć coś o jego jakości ?


W tym zestawie są bodaj łączniki stabilizatora firmy Optima... Kiedyś kupiłem łożysko Optima... zaczęło wyć po miesiącu. Zamienniki kiepskiej jakości...


patrolfak napisał(a):Czy lepiej kupić same tuleje i sworzeń lepszej jakości i bawić się w wybijanie tych starych gum i wsadzenie nowych w stary wahacz.


O wiele lepiej.

patrolfak napisał(a): i czy dużo z tym zabawy


Tyle co wyciągnąć z auta , wybić stare tuleje i wprasować nowe. Jeśli śruby pójdą gładko to nic tylko robić.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez patrolfak » 28 sie 2013, o 23:31

A duży problem aby je wprasować ? Że tak powiem moim warsztatem jest kilka metrów pod blokiem dlatego wolę wiedzieć wszystko przed wymianą .
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Paweu » 28 sie 2013, o 23:50

patrolfak napisał(a):A duży problem aby je wprasować ?


Najwygodniej na podnośniku i do tego mieć pneumat bo jeśli śrub wcześniej nie ruszałeś to tak łatwo nie puszczą... :-/

patrolfak napisał(a):Że tak powiem moim warsztatem jest kilka metrów pod blokiem dlatego wolę wiedzieć wszystko przed wymianą .


Jeśli masz imadło to je wciśniesz... tylko zaznasz sobie położenie starych tulei. No i dla własnej wygody... jedź do jakiegoś ziomka z kanałem będzie i szybciej i mniej mięsa pójdzie.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez patrolfak » 29 sie 2013, o 10:42

Najwygodniej na podnośniku i do tego mieć pneumat bo jeśli śrub wcześniej nie ruszałeś to tak łatwo nie puszczą... :-/


Mam długą rurę to powinno jakoś pójść :D

Paweu_mk3 napisał(a):No i dla własnej wygody... jedź do jakiegoś ziomka z kanałem będzie i szybciej i mniej mięsa pójdzie.


W pobliżu nie mam żadnego ziomka z kanałem :/

Dziękuję kolego pomogłeś mi :) Można zamknąć temat :)
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości