problem z wspomaganiem golf 3

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

problem z wspomaganiem golf 3

Postprzez donsor » 25 lip 2011, o 16:19

Witam Panowie posiadam golfa 3 1.4 z 94r i mam problem ze wspomaganiem czasami a czasami nie ma . wymieniłem juz popmpe tak jak poradził mechanik i nic to nie zmieniło ...
przy skręcaniu słychać głośny szum (syczenie) nic nie stuka ani nic nie piszczy W trakcie jazdy przy skręcie w prawo w pewnym momęcie tak jak by kierownica sie przycina , na postoju to nie występuje ... pomocy co to może być ????

[ Dodano: 2011-07-25, 16:31 ]
zapomniałem dodać zę poziom oleju w zbiorniczku jest cały czas taki sam , czyli układ jest szczelny ...
donsor
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 14:12
Lokalizacja: Olkusz

problem z wspomaganiem golf 3

 

Postprzez RAQnio_V » 26 lip 2011, o 13:32

donsor napisał(a):W trakcie jazdy przy skręcie w prawo w pewnym momęcie tak jak by kierownica sie przycina

sprawdź pasek od wspomagania. Jeśli jest za luźny naciągnąć ;)
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez gello1 » 26 lip 2011, o 13:49

Bo to maglownica jest zła a nie pompa. Pewnie ma luzy na zębniku i raz trafia poprawnie a raz nie i stąd to blokowanie
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Kriss_Lodz » 26 lip 2011, o 15:05

gello1 napisał(a):Bo to maglownica jest zła a nie pompa. Pewnie ma luzy na zębniku i raz trafia poprawnie a raz nie i stąd to blokowanie


Nie to nie będzie to, ja obstawiam zacinający się zawór zwrotny :)
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez donsor » 26 lip 2011, o 16:09

sprawdziłem pasek i jest naciągnięty ...

w jaki sposób sprawdzić czy to maglownica jest uszkodzona bo nie chce utopic kolejnych pieniędzy w błocie ???
juz mam dosc takiej jazdy kierownica ciężko chodzi jak w starze masakra :-/
donsor
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 14:12
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Maciuś » 26 lip 2011, o 20:21

Ja mam objaw, że jak na trasie przydepnę auto tam do 4.5 tyś obrotów to wspomaganie lubi nagle przestań działać ..., naprawiam to w odwrotną stronę, depczę również do 4.5 i się znów załącza. Akurat w trasy jeżdżę rzadko, w mieście to maks 3tyś lecz na dzień dzisiejszy mi to nie przeszkadza, lecz również będę musiał coś temu zaradzić.
Avatar użytkownika
Maciuś
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 20:07
Lokalizacja: ldz

Postprzez Kriss_Lodz » 27 lip 2011, o 08:41

Panowie przy pompie są zawory które sterują przepływem płynu, sprawdzić, wymienić i po problemie.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości