Problem...zapewnie znany

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Problem...zapewnie znany

Postprzez przemek2604 » 25 mar 2011, o 21:59

ostatnio w moim powozie zaczyna dziać sie cos niedobrego. Po odpaleiniu jest wszystko Ok ale po krotkiej jeździe jakby po nagrzaniu wspomaganie bardzo piszczy ( podobnie do paska klinowego) i stawia opor kierownica przy skręcaniu na postoju nie mowiąc o tym strasznym pisku w czasie jazdy jest wszystko ok ale na miejscu nie da sie czasem skrecic.. Pompa zaczyna walczyc ze mna?;/
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Problem...zapewnie znany

 

Postprzez AdiK__ » 25 mar 2011, o 22:58

A olej/płyn we wspomaganiu jest ? Wiem banalne ale ... :hyhy:
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Qlonik » 26 mar 2011, o 01:47

AdiK__ napisał(a):A olej/płyn we wspomaganiu jest ? Wiem banalne ale ... :hyhy:


Też bym to obstawiał ... :P
Golf stoi szybciej, niż inni jadą... :)
Avatar użytkownika
Qlonik
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 8 lip 2008, o 23:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez przemek2604 » 26 mar 2011, o 10:38

no wlasnie jest;/ prawie pod korek. nawet sprawdzalem na uruchomionym silniku czy ten olej gdzies nie ucieka i nic trzyma sie w na tym samym poziomie.;/
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez pindek » 26 mar 2011, o 23:35

może pompę masz na wykończeniu :shock:

[ Dodano: 2011-03-26, 22:37 ]
i wtedy nie ubywa nic ze zbiorniczka :-| więc może ....
PiNdEk
pindek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 21:05
Lokalizacja: Łódż

Postprzez przemek2604 » 27 mar 2011, o 00:09

no tego to bym nie chciał;/ a jak to sprawdzic czy konczy się jej zywot?;/ poruszać czyms czy jak?
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez pindek » 27 mar 2011, o 17:15

skoro szarpie na postoju przy skręcaniu to może tak być. a jeździć możesz tylko nie skręcaj na maxa

[ Dodano: 2011-03-27, 17:16 ]
i jeszcze trochę pośmigasz. może szarpać bo masz szerokie gumy i kręcisz w miejscu

[ Dodano: 2011-03-27, 17:19 ]
możesz zdjąć pasek i poruszać kołem od pompy :-) jak są nawet najmniejsze luzy to masz pecha :-( ale jeździj sobie tylko nie kręć w miejscu i na maxa
PiNdEk
pindek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 21:05
Lokalizacja: Łódż

Postprzez przemek2604 » 27 mar 2011, o 18:09

195/65 normalne raczej. no znalzlem jeszcze rade ze pasek moze sie slizgac to go podciagnalem troszke no i niby po odpaleniu skrecajac w miejscu nie bylo zadnych trudnosci. zobaczymy jak bedzie po rozgrzaniu:)
Avatar użytkownika
przemek2604
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 15:00
Lokalizacja: POlska Lubelskie :P

Postprzez pindek » 27 mar 2011, o 20:33

sprawdź jeszcze naciąg paska pompy wspomagania :-P
PiNdEk
pindek
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 21:05
Lokalizacja: Łódż

Postprzez parol » 11 kwi 2011, o 19:39

Witam, podpisze się pod ten problem bo też mam taki sam problem i już raz wymieniałem pasek na nowy, a także nowy płyn był wlany i dalej ten sam problem

Dodam jeszcze że jak popada deszcz to efekt oporu przy skręcaniu murowany i blokowania się kierownicy przy skręcaniu (rzadziej natomiast występuje to gdy jest sucho ale także się pojawia)
MK3 1,9 TDI 90 KM
Avatar użytkownika
parol
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 23:06
Lokalizacja: Malbork


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron