problem ze wspomaganiem

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

problem ze wspomaganiem

Postprzez Pajdus » 5 wrz 2011, o 18:32

jak dokręcam kierownice do końca to jest taki dziwny dźwięk czy to wina paska i jest szarpniecie węża tego co idzie od zbiorniczka do pompy co to może być ??
Pajdus
Pajdus
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:46
Lokalizacja: wlkp

problem ze wspomaganiem

 

Postprzez Piaggio » 6 wrz 2011, o 10:49

Sprawdz ilość płynu w zbiorniczku, naciąg oraz stan paska odpowiedzialnego za wspomaganie.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez papi90 » 26 wrz 2011, o 07:17

Tez mi sie tak dzieje dzis auto idzie na warsztat

[ Dodano: 2011-09-27, 07:00 ]
No i wszystko jest oki tam sa jakies zaworki cos mi tlumaczyl ze przy skreconych na maksa tak ma byc serwo plyn i co tam tylko mozliwe jest ok
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Seba3M » 2 paź 2011, o 21:46

Siema ja mam podobny problem , mianowicie wspomaganie dziala ale przy mocnym skrecaniu a jak skrecam w prawo i lewo to najpierw jest ciezko a potem slychac takie leciutkie uderzenie i odpala sie wspomaganie . a i rano jak odpale samochod to wgl nie dziala . Co to moze byc ???
Seba3M
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 16:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Marian0753 » 2 paź 2011, o 21:49

Może końcówka pompy.

Żeby nie zakładać nowego tematu to jak u was pracuje pompa wspomagania??? W ogóle jej nie słychać przy skręcaniu czy słychać jakieś delikatne buczenie?? u mnie coś jest nie tak z pompą regenerowałem ją już ze 3 razy i za każdym razem rozwala łożysko po paru dniach pracy. Szukam nowej pompy i nie wiem jaka powinna być jej prawidłowa praca.
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Seba3M » 2 paź 2011, o 21:54

ale jak przejade ze 100 m to wspomaganie jest ale ma taki przeskok ze w prawo 2 cm jej nie ma i w lewo 2 cm jej nie ma. To jest pompa ???

A masz orginalna pompe ????
Seba3M
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 16:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Marian0753 » 2 paź 2011, o 22:00

Ja mam oryginalną pompę i właśnie zastanawiam się czy kupić nową podróbkę czy ori sprawną (tylko jak ją rozpoznać czy jest ok nie zakładając jej albo zamówić na allegro i nie wiadomo co kupić)

A może po prostu pasek masz luźny i nie ciągnie na początku tylko po chwili pracy
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Seba3M » 2 paź 2011, o 22:11

Sprawdze ten pasek .. A to ze rozwala ci lozysko moze byc spowodowane ze masz za mocna pasek napiety . ja bym kupil pompe gdzies na szrocie bo oni zawsze daja gwarancje rozruchowa i bys sprawdzil ja sobie czy dziala i czy jest orginalna .
Seba3M
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 16:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Kombinatorpl » 8 maja 2012, o 15:09

Witam !
Mam problem z moim Golfikiem 3 , a mianowicie przy wysokich pow . 2000 strasznie buczy mi pompa wspomagania - co za tym idzie moc mojego auta spada, po ściągnięciu paska pompa już nie buczy. Dylemat polega na tym ze mechanik każe mi wymienić całą pompe na nową bąć używaną ale zachodzi pytanie czy to nie wina paska - wspomnę ze nie mam innych problemów z autkiem przy manewrowaniu kierownicą.
Kombinatorpl
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 sty 2012, o 10:24
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez trojeczkaGT » 8 maja 2012, o 15:53

buczy bo lozysko juz wysiada ;p pasek nie na nic do buczenia wiec wyniem pompe duzo nie kosztuje uzywka ale lepiej nowa chyba ze nie masz kasy to mozna bez wspomy zyc troche ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości