Przestawienie się kierownicy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Przestawienie się kierownicy

Postprzez bioly21 » 11 mar 2013, o 14:17

Witam, jakis czas temu zmienialem amortyzatory , drazki i koncowki drażków po tym zabiegu ozczywiscie pojechalem na zbieżność i wszystko jest z tym ok bo zrobilem kolo 15tys km a po oponach widac ze wszystko ok

do rzeczy, jakies 3 dni temu zauwazylem ze kierownica w jezdzie na wprost nie jest juz w pozycji idealnej jak byla ustawiona tylko jest lekko tak jakby przekrecona w prawo
moje pytanie co to moze byc, wahacz sie poluzowal ? czy jakis element zawieszenia sie wybil i przez to cos takiego sie dzieje ?? zauwazylem tez ze samochod lekko ale jednak sciaga na lewa strone
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Przestawienie się kierownicy

 

Postprzez Paweu » 11 mar 2013, o 14:22

bioly21 napisał(a):moje pytanie co to moze byc, wahacz sie poluzowal ? czy jakis element zawieszenia sie wybil i przez to cos takiego sie dzieje zauwazylem tez ze samochod lekko ale jednak sciaga na lewa strone


Na zbieżności mogli Ci nie dokręcić dobrze którejś z nakrętek na końcówce drążka. Mogłeś wjechać gdzieś w dziurę lub najechać na wybój i sama przestawiła się delikatnie zbieżność.

Jedyne wyjście to jechać powtórnie i ustawić. Z zastrzeżeniem żeby dobrze dokręcili. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez bioly21 » 11 mar 2013, o 14:29

Paweu_mk3 napisał(a):
bioly21 napisał(a):moje pytanie co to moze byc, wahacz sie poluzowal ? czy jakis element zawieszenia sie wybil i przez to cos takiego sie dzieje zauwazylem tez ze samochod lekko ale jednak sciaga na lewa strone


Na zbieżności mogli Ci nie dokręcić dobrze którejś z nakrętek na końcówce drążka. Mogłeś wjechać gdzieś w dziurę lub najechać na wybój i sama przestawiła się delikatnie zbieżność.

Jedyne wyjście to jechać powtórnie i ustawić. Z zastrzeżeniem żeby dobrze dokręcili. ;-)


wszystko mozliwe tyle ze wydaje mi sie ze jakby zle dokrecili to by juz dawno sie to stalo , a od ustawienia zbierznosci zbieznosci zrobilem juz jakies 15tys km , chyba nie obejcie sie bez wejsca pod spod i sprawdzenia co sie wybilo albo odkrecilo bo jutro chcialem wymienic sobie olej i przy okazji kupic to co sie zuzylo i zamontowac , moze ktos mial podobny przypadek i wie co trzeba wymienic ;)
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości