Ściąga cie na bok?????

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez leszek41 » 23 mar 2008, o 19:27

Witam,radze sprawdzic lozyska na przodzie.
leszek41
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 gru 2007, o 20:37
Lokalizacja: Lębork

 

Postprzez kajtek » 23 mar 2008, o 20:43

albo fela może byc do prostowania...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez $kubi » 23 mar 2008, o 22:40

Mnie ściągało ostro na lewo odkąd zmieniłem koła ( na zimowym komplecie było OK) na lewym tylnym kole nie mam odważnika bo chyba odpadł i chyba to jest powodem ściągania.... i teraz zastanawiam się czy wyważać tylko to koło czy cały komplet? Dodam że ostatnie wyważanie robił poprzedni właściciel
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez Bobek » 27 mar 2008, o 12:58

Słuchajcie, a może to wina zacisków które nie odbijają z jednej strony.......
Bobek
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 11:53
Lokalizacja: Pomorze

Re: w sprawie kata...

Postprzez krzaku » 27 mar 2008, o 19:47

duniek napisał(a):Witam, niedawno obnizalem swojego mk3 i teraz juz wiem o co chodzi z tymi katami. Mianowicie chodzi o to ze w mk3 amortyzator jest przykrecany przy kole do dwoch srub, sa one w stosunku do siebie pinowo, czyli jedna nad druga. Kazda z nich moze miec jakas odchylke, i teraz jezeli ustawimy te sruby w pozycji pionowej dokrecimi to bedzie wszystko gites, natomiast gdy bedzie jakis inny kat, czy to w jedna czy w druga strone to w zaleznosci od strony bedzie na sciagac....Mam nadzieje, ze sie to o to chodzi tez u ciebie, u mnie w mk3 1.9 tdi tak przynamniej jest. u siebie bede kombinowal te katy ale musze miec malutka poziomice, mysle ze to zalatwi sprawe..pozdrawiam


jak dla mnie to zupelnie nie tak... zgadzam sie ze roznica w katach moze powodowac sciaganie na jedna ze stron, ale nie zgadzam sie ze sruby powinny byc w idealnym pionie...
pozatym robiac geometrie koles ustawia tez katy
Avatar użytkownika
krzaku
Badacz tematu
 
Posty: 288
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 13:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez tigerrr » 13 kwi 2008, o 20:18

Panowie, wszystko jasne. Tak jak obiecałem, daję znać co się zmieniło po zmianie opon. Kupiłem nowe opony letnie, i po założeniu zaczęlo mnie ściągać, ale w lewo (wcześniej w prawo). Trochę delikatniej, ale jednak. Poza tym mam trochę krzywe felgi. Podejrzewam, że teraz powinienem jeszcze raz zrobić geometrię i zbieżność, i to w dobrym warsztacie (wcześniej robiłem w takim expresowym:). Jak to nie pomoże to się poddaję. Jak tam u Was, coś nowego?

Bobek to raczej nie zaciski, sprawdzałem, podnosiłem do góry samochód i kręciłem kołem, nie ma oporu (nowe klocki i szczęki).
Czerwona strzała
tigerrr
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 09:14
Lokalizacja: Lublin

Postprzez peree » 15 kwi 2008, o 17:11

A może amorki już puszczają?
peree
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 kwi 2008, o 16:57
Lokalizacja: Brzeg-Opolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości