ściąganie auta w prawo

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

ściąganie auta w prawo

Postprzez Ww » 26 cze 2008, o 08:26

Hey!
W zwiazku z tym,ze mialem luz na prawej koncowce drazka kier.postanowilem obie wymienic na nowe(zdazylo juz troche opone zjechac z prawej str.)i teraz po ustawieniu zbieznosci auto zaczelo sciagac w prawo co wczesniej nie mialo miejsca-o dziwo mimo luzu na koncowce jechal prosto.Czy diagnosta mogl zle ustawic zbieznosc(w co watpie)czy to raczej teraz wina opon,moze je dac na tyl? :-| Dodam,ze nie ma zadnych innych luzow w zawiasie.
Ww
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 13:11
Lokalizacja: Gdańsk

ściąganie auta w prawo

 

Postprzez piotrus23 » 26 cze 2008, o 09:40

opony moga byc winne i pewnie sa,przeluz na tył i pewnie bedzie oki
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez marko1967 » 26 cze 2008, o 18:59

sprawdz jakie masz ciśnienie czy czasem nie zeszło Ci powietrze w prawym kole bo to też może być przyczyną ściągania auta
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Ww » 26 cze 2008, o 22:52

Cisnienie ok,mi sie cos wydaje ze chyba z ta zbieznoscia jednak cos nie jest tak po ustawieniu,bo opony juz wczesniej nie byly super a jakos mnie nie sciagalo,a poza tym mialem kiere na wprost,a teraz zeby jechac na wprost to musze miec lekko w lewo... :-/
Ww
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 13:11
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez SotoM » 26 cze 2008, o 23:13

ja jedna rzecz sobie obmysliłem w pracy. jak ustaswiam zbierznośc a auto ma wspomaganie to uruchamim silnik. bo nie wiem czy zauważyliście,ale nawet jak sie sprawdza układ kierowniczy to czesto jest tak ze mowia mechanicy ze jest luz na przekładni- a przy uruchomionym siloniku gdy pompa wspomy wytwarza cisnienie luzu juz nie ma. i tak samo z ustawieniem zbierzności. zgaszony silnik jest nie ma cisnienia jest delikatny luz na przekładni i ten luz powoduje to własnie z czym masz problem. wiesz o co mi chodzi....
ja sądze własnie ze tu jest ta przyczyna. pojedź do nich i niech jeszcze raz ustawiaja i popros aby był uruchomiony silnik.

[ Dodano: 2008-06-26, 23:16 ]
Ww, tak wogole to zdziczałem juz co ty w koncu masz pod maską?? VRke czy jakiegoś pompowtryska??bo jest mała zmyła
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Ww » 28 cze 2008, o 18:00

Problem rozwiazany-okazalo sie ze dodatkowo kat prawego kola trzeba bylo ustawic i potem jeszcze raz zbieznosc oczywiscie na wlaczonym silniku,kiera prosto i zero sciagania.Pozdr!
Ww
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 13:11
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości