ściąganie w prawo w 1.9 TDI

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

ściąganie w prawo w 1.9 TDI

Postprzez czesio19892404 » 4 sty 2010, o 21:30

Witam wszystkich. Mam problem ze swoim golfikiem. Od 3 miesięcy ściąga mi w prawo czy to opony letnie na alusach czy zimowe na stalowych to i tak ściąga. Byłem już na 5 warsztatach i sprawdzali zbieżność, jest taka jakby wyjechał z fabryki. luzy na drążkach też sprawdzali i też nie mam, a mnie i tak ściąga w prawo. były przekładane koła na wszystkie możliwości i cały czas to samo. Jak jadę z pasażerem to wtedy jeszcze bardziej ściąga. Jeśli ktoś wie o co chodzi z moim układem kierowniczym prosiłbym o pomoc.
czesio19892404
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 21:21
Lokalizacja: Potworów

ściąganie w prawo w 1.9 TDI

 

Postprzez Snejk18 » 4 sty 2010, o 22:18

Zaczęło się to nagle ?? Była jakaś możliwa przyczyna ?? Zawadziłeś może o coś kołem/wjechałeś w jakąś dziurę ?? Czy ściąga Cię tak samo przy każdej prędkości, czy może im szybciej jedziesz tym bardziej Cie ściąga ?? Zakładam, że coś takiego jak ciśnienie w oponach to sprawdziłeś ??

czesio19892404 napisał(a):Jak jadę z pasażerem to wtedy jeszcze bardziej ściąga.

Hmm.. sugerowało by to jakiś problem z zawieszeniem. Piszesz, że zbieżność i końcówki drążków są OK. A amorki i sprężyny ?? Może coś się wybiło/złamało/ukręciło/itd. w nich i dlatego Cię ściąga. Sprawdź jeszcze zawieszenie, bo to jedyne co mi do głowy przychodzi.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Procent » 5 sty 2010, o 11:50

Hmm. Jeżeli byłeś w pięciu warsztatach to podejrzewam że by zwrócili uwagi na amorki i ciśnienie w oponach. Tylko piszesz że od 3 miesięcy więc wcześniej musiało być ok. A nie zawadziłeś o coś wahaczem może, albo belką??Posprawdzaj wszystko, a na koniec zostaje sprawdzenie maglownicy
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czesio19892404 » 5 sty 2010, o 15:42

samo z siebie zaczęło ściągać, w nic nie uderzyłem. Można powiedzieć że im szybciej jadę to troche bardziej ściąga.Ciśnienie w oponach takie same. Amorki przód na diagnostyce 64% tył 62%. a i przy ruszaniu i hamowaniu cos stuka. jak ruszam to jeden stuk i jak hamuje to tez jeden stuk. a i do tego troche wozi po drodze:(
czesio19892404
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 21:21
Lokalizacja: Potworów

Postprzez e2 » 5 sty 2010, o 15:50

stuk przy ruszaniu to może być przegub...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czesio19892404 » 5 sty 2010, o 15:52

tylko właśnie ten stuk zaczął się po wymianie przegubu.
czesio19892404
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 21:21
Lokalizacja: Potworów

Postprzez e2 » 5 sty 2010, o 15:57

to powiem tak, choć wydaje się to banalne: znajdź dobry warsztat. Nawet gdyby to miało byc ASO. Ja jeżdżę do feuverta i jeszcze ani razu mnie nie zawiedli, fakt, że poprawiaja robotę, ale lokalizują usterki bez problemu.

edit// tysiec postów ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czesio19892404 » 5 sty 2010, o 15:59

tylko trzeba mieć i znać porządny warsztat:(
czesio19892404
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 21:21
Lokalizacja: Potworów

Postprzez e2 » 5 sty 2010, o 16:20

no zawsze możesz się gdzieś przejechać dalej do bardziej uznanego warsztatu, koledzy z twojego województwa pewnie ci pomoga ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czesio19892404 » 5 sty 2010, o 17:36

jeśli ma ktoś takiego mechanika który by mi to naprawił prosze o kontakt.
czesio19892404
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 21:21
Lokalizacja: Potworów

Postprzez Procent » 5 sty 2010, o 17:49

Słuchaj. Skoro Ci stuka przy ruszaniu i hamowaniu to być może tłoczek od dobijania hamulców się zapiekł i ci nie odbija i jedno koło bardziej hamuje. Taką sytuację też miałem. Poprostu szczęki po jednej stronie nie odbijały i mi ściągało na jedną stronę a i tak już klocki miałem do wymiany i zobaczyli ocb i już po problemie. Sprawdź to
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron