Skręca w lewo po ustawieniu zbieżności !

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Skręca w lewo po ustawieniu zbieżności !

Postprzez RONINN » 11 lis 2009, o 20:44

Witam ostatni mankament w moim GOLF 1.9D , auto po usuniętej awarii stuku w zawieszeniu , po wymianie wahaczy , sworzni , przegubów , poduszek 3szt. , końcówek drążków . ustawiłem zbieżność , diagnosta sprawdził kąty i stwierdził że są dobrze ustawione , przed i po ustawieniu zbieżności auto skręcało w lewo nie ustawiałem zbieżności wcześniej bo były silne stuki w zawieszeniu więc wpierw się z tym uporałem, sprawdziłem cisnienie w kołach , wyważyłem komplet nowych opon z alufelgą nową i na dwóch kompletach kół ten sam problem skręca w lewo , więc koła odpadają , dodam że jak odpalę auto ruszę pół metra to kierownica skręci w lewo delikatny obrót , trzeba ją od startu trzymać aby jechać prosto a zbieżność ustawiona !! także nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu bo podczas jazdy muszę trzymać cały czas kierownicę , auto nie jest po żadnym strzale , wiele elementów jest nowych w zawieszeniu oraz nowe opony i alufelga , oczywiscie przemieniałem koła aby upewnić się na 100% że to nie wina kół oraz sprawdziłem wspomaganie płyn i czy nie cieknie z maglownicy wszystko wygląda dobrze na diagnostyce również nic nie znależli więc proszę o pomoc od czego zacząć i co sprawdzać. każda opinia mile widziana !
RONINN
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 17:12
Lokalizacja: LUBUSKIE

Skręca w lewo po ustawieniu zbieżności !

 

Postprzez K@mil » 11 lis 2009, o 20:48

hmm jestes pewien ze ta zbieznosc zrobili ci na 100% dobrze ? czy tylko ktos spojrzal zobaczyl ze dobrze i nic nie krecil itp ? byles na komputerowej zbieznosci ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez marcinkoz2910 » 11 lis 2009, o 20:51

a może była jakaś kolizja i zostały ruszone sanki

znajomy z mojej wioski tak miał i ścinało mu opony ale nie można było ustawić wtedy zbieżności bo się nie dało po prostu

[ Dodano: 2009-11-11, 19:52 ]
K@mil napisał(a):byles na komputerowej zbieznosci ?
jeśli tak to powinni dać Ci wydruk z parametrami jakie masz teraz oraz jakie powinny być
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez K@mil » 11 lis 2009, o 20:55

marcinkoz2910 napisał(a):a może była jakaś kolizja i zostały ruszone sanki


co maja podluznice do

RONINN napisał(a): , dodam że jak odpalę auto ruszę pół metra to kierownica skręci w lewo delikatny obrót


wydaje mi sie ze tak sie nie dzieje z winy podluznicy :P nie mozliwe ze az tak jest krzywa zeby po pol metrze przekrecala sie kierownica... cos z maglownica albo jeszcze z ta zbieznoscia.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez marcinkoz2910 » 11 lis 2009, o 21:02

K@mil napisał(a):co maja podluznice do
jakie podłużnice ? pytam o sanki, belka, wózek.... nie wiem ja Ci to inaczej nazwać
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez strzeliniasty » 11 lis 2009, o 21:09

a zbierznosc ustawiali na alusach (duza felga szeroka opona) i teraz pewnie zalozyles zimowki(mniejsza felga z wezsza opona) to bedzie zawsze sciagac w ktoras strone
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez marcinkoz2910 » 11 lis 2009, o 21:13

strzeliniasty, eeee kto Ci tak powiedział?
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez K@mil » 11 lis 2009, o 21:21

marcinkoz2910 napisał(a):pytam o sanki, belka, wózek.... nie wiem ja Ci to inaczej nazwać


to jak belka bedzie krzywa to nie ustawi zbieznosci ani katu
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez marcinkoz2910 » 11 lis 2009, o 21:28

dokładnie, jak by nie patrzeć to całe sanki trzymają zawieszenie


efekt u niego był taki że jeden drążek gałki obcieli i zbieżność na kompie była ale w realu.... masakra
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez strzeliniasty » 11 lis 2009, o 21:59

marcinkoz2910,

ja w zimie ustawialem geometrie na kapciach 185/60/14 i jak zalozylem na wiosne 205/45/16 to sciagalo niemilosiernie pojechalem jeszcze raz i gosciu od geo i mechanik powiedzieli ze przy takich zmianach trzeba ustawiac drugi raz
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez marcinkoz2910 » 11 lis 2009, o 22:01

a jak wrzucisz zimowe to znowu? bez sensu

jak dla mnie ustawiona zbieżność jest jedna a nie dla każdego koła inna :zdziwko:

Ja ustawiałem na 13 zimowych a na lato wrzuciłem 195/50/15 i nie ma problemów może dlatego że mi ustawili zbieżność a nie tylko powiedzieli że ustawili :-|
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Golfik1986 » 12 lis 2009, o 00:05

kola nie ma nic wspolnego toc na kazda zmiane kapci byc nie jezdzil na zbieznosc bzdura totalna, strzeliniasty, masz gdzies krzywa fele dlatego ci niesie trza bylo patrzec na wywazarce jak sie zachowuje. a co do zbieznosci mialem podobny problem i jezdzilem od stacji do stacji 4 nie moglo ustawic 5 powiedzial ze mam krzywy tyl i przez to nie ustawi to sie wk :cenzura: i pojechalem do kumpla zrobil pomiar wg ksiazki vw calej zawieszki recznie i wyszlo ze sa sanki krzywe bo kiedys byla stluczka nie za mojej kadencji smyklem na zlom po sanki dalem ponad 100zl z tym ze zapytalem o gwarancje rozruchowa zeby znow nie bylo lipy i teraz jest cacy

[ Dodano: 2009-11-11, 23:11 ]
odrazu zeby wyrywala nigdy tak nie mialem chociaz w dwoch autach mialem lekkie problemy ze zbieznoscia ty stary lepiej jeszcze raz sie przyjrzyj maglowi jak dla mnie. a tesh ostatnio slyszalem taka wizje od ziomka co ma golfa ze niby pojechal na hurtownie bo mialem wymienic drazki kierownicze i dali mu lekko za duze bo nie mial na wzor swoich niby pasowaly ale jednak ze min dluzsze zalozyli mu i nie mogl dojsc do ladu ze zbieznoscia i pojechal i niby kupil jeszcze raz ale nie wiem czy to nie mit czasem czy dluzsze wogole by weszly to zostawiam do oceny innym
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości