Witam ostatni mankament w moim GOLF 1.9D , auto po usuniętej awarii stuku w zawieszeniu , po wymianie wahaczy , sworzni , przegubów , poduszek 3szt. , końcówek drążków . ustawiłem zbieżność , diagnosta sprawdził kąty i stwierdził że są dobrze ustawione , przed i po ustawieniu zbieżności auto skręcało w lewo nie ustawiałem zbieżności wcześniej bo były silne stuki w zawieszeniu więc wpierw się z tym uporałem, sprawdziłem cisnienie w kołach , wyważyłem komplet nowych opon z alufelgą nową i na dwóch kompletach kół ten sam problem skręca w lewo , więc koła odpadają , dodam że jak odpalę auto ruszę pół metra to kierownica skręci w lewo delikatny obrót , trzeba ją od startu trzymać aby jechać prosto a zbieżność ustawiona
także nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu bo podczas jazdy muszę trzymać cały czas kierownicę , auto nie jest po żadnym strzale , wiele elementów jest nowych w zawieszeniu oraz nowe opony i alufelga , oczywiscie przemieniałem koła aby upewnić się na 100% że to nie wina kół oraz sprawdziłem wspomaganie płyn i czy nie cieknie z maglownicy wszystko wygląda dobrze na diagnostyce również nic nie znależli więc proszę o pomoc od czego zacząć i co sprawdzać.
każda opinia mile widziana !