stukanie z lewego koła

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

stukanie z lewego koła

Postprzez Krzych89 » 4 sie 2009, o 15:40

Witam
Mam taki problem jak ruszam kierownicą na wyłączonym silniku to słychać jakiś stuk tak samo jak skręcam w prawo na całym skręcie to też czasami coś tak stuknie z tego koła co to może być?? Poradzicie coś Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Krzych89
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 17:06
Lokalizacja: Gorlice

stukanie z lewego koła

 

Postprzez marcinkoz2910 » 4 sie 2009, o 15:54

Krzych89, wybita gałka kierownicza lub przegub na max skręconych kołach i jeździe do przodu lub tyłu też to słychać? jeśli tak to przegub...


a w najgorszym przypadku luzy na maglownicy ale to byś słyszał z komory silnika a nie z koła odgłosy
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Krzych89 » 4 sie 2009, o 22:04

No przy jeździe do przodu i do tył czasami to puknie przy skręconych kołach ale jak mam wyłączony silnik i koła są ustawione na wprost i ruszam kierownicą to wtedy słychać taki stuk z lewego koła czy to przegub może stukać jak ruszam kierownicą????
Avatar użytkownika
Krzych89
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 17:06
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez marcinkoz2910 » 4 sie 2009, o 22:17

czy to przegub może stukać jak ruszam kierownicą????
na 100% Ci nie powiem ale w czym problem zajechać na stację kontroli pojazdów i tam Ci powiedzą czy z zawieszeniem i układem kier, jest wszystko OK i już masz pewność że to przegub
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Golfik1986 » 5 sie 2009, o 21:09

a po co na stacje przeguba kazdy wyczuje sam zaplacisz 30zl za sprawdzenie a za to troche dorzucisz i masz przegub. poprostu masz poczatki walnietego przegubu za chwile na moment ustanie stukanie i za jakis tydzien z powrotem bedzie walil ze rumot ze szok poczekaj kilka dni. schyl sie na dol i zobacz jak oslony wygladaja bo pewnie zerwales buta gdzies pekla oslona i dostal sie piasek i po przegubie
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Krzych89 » 6 sie 2009, o 04:32

No ale to już stuka z 4 tysiące i dzieje się to tylko przy maksymalnie skręconych kołach i to nie zawsze słychać takie mocne puknięcie i tyle później można jeździć w kółko i już nic nie stuka i jeszcze dziwne jest to że jak mam wyłączony silnik i ruszam kierownicą na boki to słychać jakiś stuk właśnie z tego samego koła czy to ma jakiś związek czy to dwie części się zużyły ???
Avatar użytkownika
Krzych89
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 17:06
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez luki34 » 6 sie 2009, o 07:31

Krzych89,
może być wiele przyczyn tego stuku. ja obstawiam coś w zawieszeniu, nie przegub. sprawdź tuleje wachaczy, sworznie, końcówki drążków i drążki kierownicze. pewnie coś z tego się posypało

przegub by tyrkotał podczas jazdy na skręconych kołach
Avatar użytkownika
luki34
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 10:43
Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości