Stuki przy wjezdzie w dziury

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Stuki przy wjezdzie w dziury

Postprzez munky81 » 4 kwi 2008, o 15:18

Wiatm! bylem wlasnie u mechanika i stwierdzil ze powodem stukania przy wjezdzie w dziuru jest maglownica!Mone pytanie jest nastepujace...czy mieleisci taki problem?I czy konieczna jest wymiana calej maglownicy??
Avatar użytkownika
munky81
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 17:25
Lokalizacja: miasto

Stuki przy wjezdzie w dziury

 

Postprzez arek ryba » 4 kwi 2008, o 15:24

????? trochę dziwne !!! maglownica????
zacznij od sprawdzenia rzeczy najprostrzych np, końcówki drążków kierowniczych ,,,ewentualnie sforzni kulowych na wachaczach!!!
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez dr.pajchiwo » 4 kwi 2008, o 15:52

sprawdz sobie lozyska w kole i mc personie, tuleje oraz poduszke na wahaczu. u mnie w golfie poszuszka poszla i dlatego pukalo. gdyby okazalo sie,ze to poducha to wymien ja dosc szybko.
****Volkswagen****Team****Łódź****
Avatar użytkownika
dr.pajchiwo
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 26 sie 2007, o 10:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marko1967 » 4 kwi 2008, o 16:45

sprawdz jeszcze czy gumy na drążku reakcyjnym nie są wybite bo to też potrafi popukiwać na naszych (pięknych drogach) :-)
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez munky81 » 5 kwi 2008, o 07:48

dzieki za informacje!przejade sie jeszcze do innego mechaniora,bo ten twierdzi uparcie ze do wymiany jest maglownica :-o moze ma racje?!jesli tak to czeka mnie nie maly wydatek;)
Avatar użytkownika
munky81
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 17:25
Lokalizacja: miasto

Postprzez Groch367 » 5 kwi 2008, o 16:45

sprawdz też poduszke na amortyzatorze ale mozliwe ze to koncowki drązkow i tulejki na wahaczach
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez munky81 » 10 kwi 2008, o 09:53

koncowki sa w porzadku itd...niestety to maglownica :-( autko stoi juz w warsztacie no i dzisiaj bede mial juz nowa przekladnie w samochodzie!pocieszajace jest to,ze bedzie nowa :-D dzieki za podpowiedzi!!!!
Avatar użytkownika
munky81
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 17:25
Lokalizacja: miasto

Postprzez Imper » 12 kwi 2008, o 00:42

to ejst maglownica ja mam ten sam problem... z tym ze ta usterka nie ejst jakas super powazana mozna z tym smialo smigac bo to tylko sa luzy na tych trybach... koszt maglownicy z demontazu waha sie od 150 do 300zl wiec troche kasy jest chyba ze przeszkadzaja ci te stuki
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez munky81 » 12 kwi 2008, o 07:36

wlasnie wymienilem maglownice i jest juz ok:)tylkoze po odebraniu od mechanika pojawil sie inny problem....a mianowicie dziwny dzwiek jakby stukajacych o siebie szklanek...?:/wydobywajacys sie z pod maski!
Avatar użytkownika
munky81
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12 mar 2008, o 17:25
Lokalizacja: miasto

Postprzez Groch367 » 12 kwi 2008, o 08:07

korzystając z tematu chcialem zapytać jak przesmarować :?: bez wyciagania amortyzatora tylnego jego część bo mi skrzypi a lubie mieć ciszę w autku ;-)
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości