Moderator: Moderator
Juz zamontowane , powiem tylko że nie jest bardzo trudno bo w sumie to tylko parę śrub, ale mi w warunkach warsztatowych zajęło to ok 5h + zbieżność.
Mam silnik 1.4 ABD 55KM. Wspomaganie wyjąłem z 1.6ABU 75km Czyli niemal że z takiego samego bloku. Ale niespodzianka-nikt nie pisał że nowa łapa na której jest alternator, napinacz, oraz pompa jest dłuższa a przez to nie pasuje na dolne otwory w bloku, więc trzyma się tylko na dwóch górnych śrubach. Fakt śruby są duże i porządne, ale o tym nikt nie wspomniał, śruby od przekładni się po urywały,były tak zgnite ze szok, a do tego niechciały opuścić ławy, dokładnie 2 Więc chylę czoła ludziom którzy robią to w jeden wieczór w garażu, i z kanału..
A elementy potrzebne to:
1.Przekładnia z drążkami i końcówkami
2.Krótszy krzyżak niż ten co mamy( najlepiej zdemontować od razu z tym co był przy wspomaganiu)
3.Łapa z alternatorem rolką i pompą.
4.Dwie miedziane podkładki pod śrubę od przewodu do wspomagania.
5.Nowe opaski zaciskowe na śrubkę 16-25 6szt
6.0.7L płynu do wspomagania, ja użyłem czerwonego.
7.Nowe 4 śruby 8'' na klucz 13'' z nakrętkami ( do montażu przekładni) długość ok 12cm.
8.Koło pasowe zostaje to samo, chyba że wcześniej mieliśmy pasek klinowy a nie pk.
9.I sporo dobrych chęci przy tej walce
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości