trzęsie kiera okoo 100-120

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

trzęsie kiera okoo 100-120

Postprzez darkmen21 » 14 sie 2010, o 16:31

Mam problem, trzęsie mi kierownica przy 100-120, gałki i sworznie wachaczy są sprawdzone i są ok, przy chamowaniu nie telepie, tylko przy jezdzie, może to być wina kół??mam alumy, które są po naprawie i nie wiem czy dobrze kolo wyprostował :kwasny:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

trzęsie kiera okoo 100-120

 

Postprzez swatu » 14 sie 2010, o 17:37

mam to samo tylko ze przy nizszych predkosciach.Koles co zakładal mi nowki opony powiedział ze mam 2 felgi krzywe i najwyrazniej to jest przyczyna.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golon113 » 14 sie 2010, o 17:45

Prawdopodobnie to będzie spowodowane przez koła. Może nie są prze prostowane prawidłowo. Spróbuj przełożyć koła tylne na przód jak masz pewność że tylne są ok. Jak się poprawi to będziesz miał przyczynę.
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez swatu » 14 sie 2010, o 17:51

golon113 napisał(a):Spróbuj przełożyć koła tylne na przód jak masz pewność że tylne są ok.
no wlasnie po przełożeniu jest to samo .Najwidoczniej mam komplet krzywych felg :kwasny:
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golon113 » 14 sie 2010, o 21:12

hehe...swatu, propozycję zamiany kół kierowałem do kolegi darkmen21, bo jak pisałem posta to jeszcze twojego nie było :lol: ale spoko że to też wypróbowałeś ;-) Dziwne że akurat byś miał komplety krzywych felg :-| ale nie mówię że to nie możliwe :-P
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez swatu » 15 sie 2010, o 13:46

golon113 napisał(a):Dziwne że akurat byś miał komplety krzywych felg ale nie mówię że to nie możliwe
no tez sie dziwie ale ,tak faktycznie jest mam lekko zdeformowane ranty...
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 15 sie 2010, o 19:05

swatu napisał(a):
golon113 napisał(a):Dziwne że akurat byś miał komplety krzywych felg ale nie mówię że to nie możliwe
no tez sie dziwie ale ,tak faktycznie jest mam lekko zdeformowane ranty...

swatu jeśli ci się tak dzieje to może masz opony przychamowane i telepie :) ja też przekładałem przód na tył i jeszcze gorzej było ;P bo mi samo kierownicą kręciło :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez swatu » 15 sie 2010, o 19:08

PabloSBT napisał(a):swatu jeśli ci się tak dzieje to może masz opony przychamowane i telepie
raczej nie opony maja dopiero 3 miesiace ,ale moze byc tez od tego ze wczesniejszy wlasciciel alu zakrecal srubami od stalowek i zrypał lebki.Zamiast stozkowymi to wkrecal z łbem.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czaro » 15 sie 2010, o 19:21

Często jest wina opon. Akurat nie mnie ale ojcu w lanosie tak się robiło. Sprawdzali mu same felgi- ok, założyli opony lipa. Poprawiali opony z pięć razy ale w końcu ma spokój bez względu na prędkość. Może z tym próbujcie.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez darkmen21 » 15 sie 2010, o 19:28

kurde chopoki własnie w zimę na stalówkach chyba tak nie było, najgorsze jest to że dawałem alu do prostowania-bo jedna miała rant wgięty fest i do polerwoania rantów, no i własnie chyba będzie że reszta-3 pozostałe mogą być coś nie teges :kwasny: chmm..i najgorsze że mam chyba sruby do stalówek :kwasny:

MAm teraz jechać do rajchu i wnerwia mnie fakt tego telepania :zalamany:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez PabloSBT » 15 sie 2010, o 19:32

swatu napisał(a):
PabloSBT napisał(a):swatu jeśli ci się tak dzieje to może masz opony przychamowane i telepie
raczej nie opony maja dopiero 3 miesiace ,ale moze byc tez od tego ze wczesniejszy wlasciciel alu zakrecal srubami od stalowek i zrypał lebki.Zamiast stozkowymi to wkrecal z łbem.


no to podnieś samochód i zaruszaj kołem jeśli będzie sie ruszało to trzeba będzie prawdopodobnie śruby kupić z łbem kulowym tylko że trochę dłuższe :P jeśli to są oryginalne felgi vw to je się przykręca śrubami od stalówek ;)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez swatu » 18 sie 2010, o 17:09

PabloSBT napisał(a):to trzeba będzie prawdopodobnie śruby kupić z łbem kulowym
tez juz myslalem zeby tak zrobic ale w felgach sa juz tak dziury wyrobione od tych stozkowych ,że nie wiem czy to cos pomoze .
Chyba kupie nowe stalowki i bedzie po problemie.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości