Trzęsie mi się kierownica

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez SYLWEEQ79 » 12 kwi 2009, o 21:43

nono miarka anajlepiej jakiś sztywny paląk i pomierzyć zawiasy
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

 

Postprzez Sebastian_Z » 21 mar 2010, o 10:32

Jak będzie wyważać to patrz, po nabiciu ciężarków ma pokazać po obu stronach 0,00 jak będą same zera koło jest dobrze wyważone
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez Mariusz164 » 27 mar 2010, o 17:06

ja mam to samo! byłem na ustawieniu kątów wszystko ustawione cały przód zrobiony gumy wymienione noewe opony wyważone 2 razy mam prawą felge skrzywioną ale to tak leciutko mowili że nie powinno na tym bić. przy 80 i 100 km/h. a powiedzcie czy tylnie opony mogą mieć na to wpływ bo biją tylnie jak nie wiem.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Sebastian_Z » 27 mar 2010, o 17:41

Tzn kolego możesz zrobić taki myk, z przodu przełóż opony na tył z z tyłu na przód. Tylko tą z prawej zostaw żeby była z prawej a ta z lewej niech będzie z lewej.
Czasami opony są kierunkowe, ale teraz lato, i większość opon letnich nie jest kierunkowa.
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez PabloSBT » 28 mar 2010, o 17:16

ja miałem to samo na zimówkach jeśli jest chciaż troche felga krzywa to przy wiekszych prędkościach nabiera drgań ( a miałem 2 razy wyważane i to samo) zmieniłem koła na letnie które kupiłem od kolegi pro100 i teraz jade 140 i nic nie drga :D
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez swatu » 28 mar 2010, o 17:18

u mnie telepie juz od 90km/h ale ja wiem ze to wina opon koles mi powiedział ze mam nadlewki i dlatego tak sie dzieje na letnich tego nie ma a felgi sa proste.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Sebastian_Z » 28 mar 2010, o 19:58

Chyba nalewajki- opona bieżnikowana, i tez nie powinno być drgań chyba, że opona ma jajo. Czyli przerwane płótno w takim przypadku opona na szrot.
Sebastian_Z
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 18 lut 2009, o 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez PabloSBT » 29 mar 2010, o 17:44

a spróbuj jeszcze założyć opony z tyłu na przód ;p może bieżnik masz nierówny lub bańke na oponie
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Karol B. » 4 kwi 2010, o 12:00

A jesli mi zaczyna drgac kiera od 80km/h, a po 120km/h i wzwyz juz nic nie drga, to wywazka mnie czeka? Mam alu 205/45 R16
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez majster » 4 kwi 2010, o 12:08

A co powiecie na to że całą budą trzęsie przy 170km/h? Raz chciałem przeczyścić mu rurę, ale tak zaczęło trząść że masakra. No i z dużych prędkości zawsze trzęsie podczas hamowania, co może być tego przyczyną?
Nie mam już wózka...
Avatar użytkownika
majster
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19 cze 2009, o 18:52
Lokalizacja: małopolska

Postprzez b-bobo » 5 kwi 2010, o 14:10

Wyważka cie czeka.Ale musza byc dobze wywazone jeszcze przy tak szerokich kapciach.

[ Dodano: 2010-04-05, 14:14 ]
majster-a co do trzesienia to sie nie dziw jak zakladasz kapcie dwa razy szersze niz norma, to twoje hamulce skladaja sie do kupy by wyhamowac auto.Nie zauwazyles jeszcze ze klocki i tarcze nikna w oczach??!!!! :idea:
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez PabloSBT » 7 kwi 2010, o 17:21

Karol B. napisał(a):A jesli mi zaczyna drgac kiera od 80km/h, a po 120km/h i wzwyz juz nic nie drga, to wywazka mnie czeka? Mam alu 205/45 R16


Przy takich szerokich oponach to nie ma co się dziwić że drży i na dziurach pewnie znosi :) do golfika żeby nie ściągało i nie drżało powinno być 185x60x14 . Jak byś miał koła do wyważenia to czym większa prędkość tym bardziej by ci koło biło bo są większe drgania :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości