ja mam to samo! byłem na ustawieniu kątów wszystko ustawione cały przód zrobiony gumy wymienione noewe opony wyważone 2 razy mam prawą felge skrzywioną ale to tak leciutko mowili że nie powinno na tym bić. przy 80 i 100 km/h. a powiedzcie czy tylnie opony mogą mieć na to wpływ bo biją tylnie jak nie wiem.
Tzn kolego możesz zrobić taki myk, z przodu przełóż opony na tył z z tyłu na przód. Tylko tą z prawej zostaw żeby była z prawej a ta z lewej niech będzie z lewej.
Czasami opony są kierunkowe, ale teraz lato, i większość opon letnich nie jest kierunkowa.
ja miałem to samo na zimówkach jeśli jest chciaż troche felga krzywa to przy wiekszych prędkościach nabiera drgań ( a miałem 2 razy wyważane i to samo) zmieniłem koła na letnie które kupiłem od kolegi pro100 i teraz jade 140 i nic nie drga
u mnie telepie juz od 90km/h ale ja wiem ze to wina opon koles mi powiedział ze mam nadlewki i dlatego tak sie dzieje na letnich tego nie ma a felgi sa proste.
A co powiecie na to że całą budą trzęsie przy 170km/h? Raz chciałem przeczyścić mu rurę, ale tak zaczęło trząść że masakra. No i z dużych prędkości zawsze trzęsie podczas hamowania, co może być tego przyczyną?
Wyważka cie czeka.Ale musza byc dobze wywazone jeszcze przy tak szerokich kapciach.
[ Dodano: 2010-04-05, 14:14 ] majster-a co do trzesienia to sie nie dziw jak zakladasz kapcie dwa razy szersze niz norma, to twoje hamulce skladaja sie do kupy by wyhamowac auto.Nie zauwazyles jeszcze ze klocki i tarcze nikna w oczach??!!!!
Karol B. napisał(a):A jesli mi zaczyna drgac kiera od 80km/h, a po 120km/h i wzwyz juz nic nie drga, to wywazka mnie czeka? Mam alu 205/45 R16
Przy takich szerokich oponach to nie ma co się dziwić że drży i na dziurach pewnie znosi do golfika żeby nie ściągało i nie drżało powinno być 185x60x14 . Jak byś miał koła do wyważenia to czym większa prędkość tym bardziej by ci koło biło bo są większe drgania