Uderzenie w krawężnik i ....

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Uderzenie w krawężnik i ....

Postprzez technomaniac » 8 mar 2009, o 11:49

Witam was mam pytanie odnoście ..
niedawno udezyłem dość mocno w krawężnik niestety felga do prostowania, autko stało cały czas w garazu, gdy założyłem felge już wyprostowaną i pospawaną Prawy przód po wyjechaniu na trase przy około 100km z kierownicą dzieje się coś złego zaczyna się ruszac na boki ma drgania oczywsice gdy ją chyce dwoma rękoma i trzymam ją dosć mocno to drgania zanikają ale ile tak można , oraz auto znosi lekko na prawo
teraz pytanie co może być tego przyczyną niestety niejestem mechanikiem .. i chciałbym abyście choć troche mi pomogli dzięki bardzo :)


aha i zapomniałem dodać przy cofaniu gdy skręce koła w prawo slychac tarcie oczysicie jak skręce nafula i jakieś dziwne odgłosy jakby piszczenie
Ostatnio edytowano 8 mar 2009, o 11:53 przez technomaniac, łącznie edytowano 1 raz
technomaniac
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22 sty 2009, o 22:54
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Uderzenie w krawężnik i ....

 

Postprzez DrSzpila » 8 mar 2009, o 11:52

technomaniac, Nie wiem czy to ci pomoże, jak ja jezdziłem lanosem i uderzyłem o krawężnik przy 80 na godzine, tez miałem felge do prostowania jeszcze trzeba było wymienić sworzeń wachacza i amrotyzator objawy ustapiły.
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez K@mil » 8 mar 2009, o 11:57

Tak jak pisze DrSzpila, musisz sprawdzic sworzen. Jedz gdzies do diagnosty i niech sprawdzi czy nie ma zadnych luzów, bo sam nie zobaczysz za duzo.. :) 8-)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Stealth » 8 mar 2009, o 12:17

To co może być jeszcze do wymiany to końcówka drążka kierownicy.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez marcinkoz2910 » 8 mar 2009, o 14:01

drążek kierowniczy lub jego gałka, wahacz (jego elementy gumowe) i sworzeń, a w najgorszym przypadku amortyzator lub coś z macphersonem

i tak jak już wspomnieli poprzednicy ktoś musi na to rzucić fachowym okiem, najlepiej ktoś zaufany kto Cię nie naciągnie na kasę

technomaniac napisał(a):aha i zapomniałem dodać przy cofaniu gdy skręce koła w prawo slychac tarcie oczysicie jak skręce nafula i jakieś dziwne odgłosy jakby piszczenie
czyli jeszcze się kłania przegub do wymiany, możesz tego nie robić ale nie zdziw się jak kiedyś wrzucisz bieg a auto pozostanie w miejscu :-)

Po takiej zabawie jak już wszystko naprawisz to zjaw się na ustawieniu zbieżności auta co by nie znosiło i jechało prosto oraz nadmiernie nie ścierało któregoś z kół.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez rumbo » 8 mar 2009, o 19:23

kolego sprawdz sobie zbieżność i czy przypadkiem masz dobrze wyważone koła... jeszcze może być wygięty wachacz
dupowóz VW GOLF III, tatowoz Opel Vectra B
Mój Golfik -->http://www.golf3.pl/topics2/rumbo-moj-golf-18-gl-vt12505.htm
NOWE FOTKI strona 1 DUŻO ZDJĘĆ ostatnia aktualizacja zdjęć 7.08.2009
Avatar użytkownika
rumbo
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 21:32
Lokalizacja: Chojna


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron