Urwana szpilka ..

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Urwana szpilka ..

Postprzez MTi » 29 sty 2012, o 23:06

witam. mam po raz kolejny nie typowy problem ... urwalem szpilke .... w przednim kole [ nie uzywajac duzej sily. .. ] i główka mi wypadla a gwint pozostał w .. [ nie wiem jak tą częśc nazwać .. chodzi o to do czego mocuje sie tarcze ; p ] i pytanie mam .. jak ją wykręcic ? nawiercać ? czy coś ?
nie chcial bym z tym do mechanika jechac [ wiem o tzw. wykretakach xd ] poradzicie cos?
Pozdrawiam .
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Urwana szpilka ..

 

Postprzez radomiak » 29 sty 2012, o 23:15

jesli masz jakies pojecie wiertarke wierto do metalu i do tego wkretak to dasz rade a jak nie to jedz dasz na flaszke i podpatrzysz co i jak u mechanika i jeszcze punktakt by sie przydal.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez MTi » 29 sty 2012, o 23:24

tak tylko gwin w sumie jest juz na poziomie tarczy xd czyli trzeba by ja wyjac . xd
a w sumie Dzieki ; p
; D przy robocie czlowiek wpadnie na jakis dziki pomysl ;p
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez gello1 » 30 sty 2012, o 00:43

no to wykręć wszystkie pozostałe i odkręć śrubkę wkrętakiem co trzyma tarcze, odkręć zacisk hamulca, zdejmij tarczę i wtedy próbuj wykręcać.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez MTi » 30 sty 2012, o 08:01

tak tez myślałem żeby spróbować w ten sposób ; p
Dzieki ; )
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Imper » 1 lut 2012, o 00:26

nie polecam nawiecania. Zdecydowanie lepiej jest zdemontowac tarcze i dospawac na ten kawalek szpilki nakretke. Praktykowalem to juz wielokrotnie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MTi » 6 lut 2012, o 17:38

poszło banalnie prosto .. xd
przykleiłem elektrodę i po prostu ... poszło ręką odkręcić ; )
Dzieki wszystkim za wypowiedzi ;p
a teraz mam troche inny pytanie...
Jechałem na dojazdówce jakies 50 km i nagle zaczelo mi autem szarpac .
Przy przyspieszaniu wszystko ok.. ale przy zwalnianiu [ hamulec czy bieg.. ] zaczyna rzucac na boki.. trzęśc ..
Poradzicie cos?.
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Piaggio » 6 lut 2012, o 23:47

może dojazdówke słabo dokreciłeś? ogólnie dojazdowka jest mniejsza wezsza wiec może z tego to wyniklo, jak zalozysz normalne kolo takie jak pozostałe wtedy moze sie wszystko unormuje
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez MTi » 7 lut 2012, o 00:12

ale dziwne jest to ze .. jakies 50 km git, i nagle zaczęło sie dziwnie dziać. śruby sprawdziłem ; / no nic racja normalne kolo i test ;p ; )
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości