Urwane ucho (gwint) w bloku mocowania pompy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Urwane ucho (gwint) w bloku mocowania pompy

Postprzez prokopiuk1986 » 12 mar 2013, o 18:50

Witam forumowiczów to mój 1 post na tym forum problem tkwi w tym ze urwany jest gwint w bloku mocowania pompy jest to żeliwo nie mam pomysłu jak ten kłopot rozwiązać łapa mocowania jest z aluminium przykręcana na jedna śrubę i połamała się i jak przymontowac pompę na 2 śruby z ktoś spotkał się z takim problemem?
prokopiuk1986
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 mar 2013, o 18:42
Lokalizacja: Włodawa

Urwane ucho (gwint) w bloku mocowania pompy

 

Postprzez Lucek777 » 13 mar 2013, o 03:50

Na aledrogo są komplety naprawcze typu tulejka z gwintem którą osadza się na nowy gwint w komplecie gwintownik rozwiertaki itp. Co do pompy raczej kupno nowej , zależy jak się urwało ucho można kombinować z dużą podkładką itd , ale to są pół środki i w rezultacie może przynieść jeszcze więcej szkód .

http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... awa+gwintu
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prokopiuk1986 » 13 mar 2013, o 09:42

sprawa jest nei taka prosta jak sie wydaje bo po 1 nie ma czego nagwintowac bo popredni gwint zostal urwany z calym uchem a po 2 jest to zeliwo material bardzo ciezki no obrobki!!!
prokopiuk1986
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 mar 2013, o 18:42
Lokalizacja: Włodawa

Postprzez Lucek777 » 13 mar 2013, o 11:04

Aha no nie widzę więc źle to zrozumiałem jak urwane żeliwne ucho to chyba spawanie zadzwoń może i zapytaj tu jakaś firma zajmuje się spawaniem itp może da radę twoje okolice http://panoramafirm.pl/us%C5%82ugi_spaw ... C5%82odawa
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prokopiuk1986 » 13 mar 2013, o 14:16

najlepsza metoda bedzie zakup elektrody do zeliwa i spawanei na zimno dziekuje za pomoc pozdrawiam
prokopiuk1986
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 mar 2013, o 18:42
Lokalizacja: Włodawa

Postprzez Pozor » 13 mar 2013, o 18:32

dobrze jakbyś zaspawał ten otwór w żeliwie wtedy wywiercił i nagwintował więc sprawę bloku byś miał rozwiązane a co do pompy to nowa musiała by być
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez prokopiuk1986 » 13 mar 2013, o 18:46

nie wiem czy spaw podda sie wierceniu i gwintowaniu ale zaryzykowac mozna
prokopiuk1986
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 mar 2013, o 18:42
Lokalizacja: Włodawa

Postprzez Pozor » 13 mar 2013, o 19:36

próbowałem pomóc ;-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez prokopiuk1986 » 13 mar 2013, o 23:34

dziekuje ale mam pytanko czy ktos juz cos takiego robil?
prokopiuk1986
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 mar 2013, o 18:42
Lokalizacja: Włodawa

Postprzez Andrew » 14 mar 2013, o 08:22

prokopiuk1986, kolego zapodaj jakies zdiecie tego bloku...
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez prokopiuk1986 » 14 mar 2013, o 10:45

wieczorem wjade na kanal i zrobie fotke
prokopiuk1986
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 mar 2013, o 18:42
Lokalizacja: Włodawa


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości