arthorius napisał(a):Mianowicie by jechać prosto muszę lekko skręcić kierownica w lewo, jak ją puszcze to wraca do położenia i auto ściąga na prawo.
Byłeś na zbieżności? Jeśli tak to jest źle ustawiona.
arthorius napisał(a):Byłem u mechanika i poprosiłem o sprawdzenie czy gdzieś nie mam luzów co sprawdzałem tez sam i wszystko było sztywne.
Sprawdzał czy nie ma luzów na maglu?
arthorius napisał(a):Mechanik powiedział że może to być też coś na drążku od maglownicy ale tam nie widzi bo jest osłona.
Bo? Bo mu się nie chciało jej ściągnąć i sprawdzić czy jest nakrętka kontrująca dokręcona?
arthorius napisał(a):Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie.
Ost. przechodziłem 'perypetie' ze zbiechą.. a właściwie jej brakiem po ustawieniu.
Posprawdzaj jeszcze raz łożyska przednich kół.. na obecność luzów. Ściągnij koła i łapiąc za tarczę sprawdź czy nie ma luzów. Co do maglownicy. Dobrze by było sprawdzić czy są luzy na maglu gdy drążki nie są skręcone ze zwrotnicami. Jeśli magiel nie stuka podczas skręcania, nie ma luzów.. To raczej jest dobry.
Niech mechanik sprawdzi czy nakrętki kontrujące są dokręcone , te pod osłonami gumowymi...
Jeśli wszystko jest z zawiechą ok to jechać zrobić zbieżność gdzie indziej.