wspomaganie ciężko chodzi przy ruszaniu

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

wspomaganie ciężko chodzi przy ruszaniu

Postprzez coku » 31 mar 2013, o 03:28

Witam. Ogólnie mam golfa od niedawna i jest problem ze wspomaganiem przed ruszeniem a mianowicie jakby go wogóle nie było. Dopiero jak jedzie to lepiej idzie ale też jakby troche za ciężko w porównaniu do astry g która jeździłem wcześniej. A przy zakupie koleś mi mówił że chyba jest za gęsty płyn wlany czy to jest wogóle możliwe ?
coku
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 mar 2013, o 03:57
Lokalizacja: Olsztyn

wspomaganie ciężko chodzi przy ruszaniu

 

Postprzez pietrasiak2 » 31 mar 2013, o 07:10

Jeśli jesteś pewien prawidłowego ustawienia geometrii , a w szczególności zbieżności to prawdopodobnie będzie albo nie odpowietrzony układ , choć on sam powinien się odpowietrzać lub pompa wspomagania do przejrzenia i regeneracji (mogła stracić swoją sprawność).
Płyn jeśli jest on typowo do wspomaganie to nie powinien być za gęsty moim zdaniem :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 31 mar 2013, o 12:04

A przy zakupie koleś mi mówił że chyba jest za gęsty
gdyby tak było toby wymienił bo kosztuje 20 zeta, możesz tą zmianę wykonać (np na mineralny zielony tani płyn FEBI) bo niewiele tracisz ale najczęściej oznacza to jak kolega wyżej pisze zużycie pompy. Regeneracja się raczej nie opłaca - pełna regeneracja jest droga, szukaj używki. Upewnij sie jeszcze co do naciągu paska ale to raczej nie to bo by piszczał albo wspomaganie by działał skokowo, chwilowo było chwilowo nie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez coku » 9 kwi 2013, o 13:05

Chciałem ustawić zbieżność i wyszło że najpierw do wymiany tuleje i lewy wachacz do kitu to pewnie przez to że koło spadło poprzedniemu właścicielowi (źle przykrecił). To teraz czekam na kase z rozliczenia i sie naprawi ;D w stacji zaśpiewał mi 140 zł częsci 100 robocizna i 60 zbieżność , wydaje mi się że nie drogo. A i jeszcze jedno jak wezmę kierownice na maksa w lewo to pod koniec leciutko idzie w porównaniu do reszty to może to tylko te lewe koło i będzie tak samo chodzić ;). Ale narazie poczekam najwyżej zjedzie opone i tyle a i tak po naprawie bedzie trzeba zmienic na letnie a juz niezłe chromy 16" z oponami mam okazje kupic za 500 to wole kupic i niech czekaja na swoja kolej :D
Dzieki za odpowiedz
coku
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 mar 2013, o 03:57
Lokalizacja: Olsztyn


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości