Wspomaganie cieżko chodzi

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wspomaganie cieżko chodzi

Postprzez M17 » 29 lut 2012, o 21:36

Witam


Mój problem polega na tym gdy stoje w miejscu i krece kierownica to wpomaganie cieżej chodzi i piszczy tak jak by odgłosy od paska , a gdy jade juz to wszystko ładnie chodzi nic nie piszczy i wspomaganie lekko chodzi , nie wiecie co moze być tego przyczyna ?
M17
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 14:59
Lokalizacja: Chmielnik

Wspomaganie cieżko chodzi

 

Postprzez slawek5t » 29 lut 2012, o 22:12

Pasek do wymiany lub ewentualnie do naciągu
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 1 mar 2012, o 02:39

Sprawdz naciąg paska, ewentualnie naciagnij go, spotkałem sie jeszcze ze takie objawy byly spowodowane wyrobieniem sie juz kułka- scianki były cieniutkie i ostre jak brzytwa przez co poprostu pasek slizgał sie w nim pomimo dobrego naciagu.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 1 mar 2012, o 02:56

Piaggio napisał(a):spotkałem sie jeszcze ze takie objawy byly spowodowane wyrobieniem sie juz kułka

Koło straci swój storzek i nie ma przyczepności paska .....

kolega napisal że piszczy
ja obstawiam że na 90 % to wina paska

Silnik: 1.9 tdi

Jaki tdi ?

Bo np tdi ahu 90KM ma już koło od wspomagania na pasek wielo rowkowy
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez M17 » 1 mar 2012, o 06:51

tak tak 1.9 tdi 90 km

[ Dodano: 2012-03-01, 20:55 ]
wielkie dzieki okazało sie ze to była winna paska :-D
M17
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 14:59
Lokalizacja: Chmielnik

Postprzez slawek5t » 3 mar 2012, o 02:44

M17 napisał(a):wielkie dzieki okazało sie ze to była winna paska

No widzisz :)
A juz chciałem pytac czy poradziles sobie :)
Poradziłes więc fajnie
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez thebill » 12 mar 2012, o 22:38

Ja mam 1.9 TD, 75koni, rocznik 93, brak kasy na mechanika:). Mi też podczas postoju ciężko chodzi wspomaganie. Tak przeskakuje, jakby:działa, nie działa, działa, nie działa. Lecz zdarza się też tak że działa normalnie(ale to bardzo rzadko). Podczas jazdy jest wszystko ok. Płyn nie ucieka, jest świeży bo niedawno wymieniałem go i dwa przewody gdyż miałem lekki wyciek.
Czy u mnie to też pasek, czy szybciej pompa, a może to jeszcze coś innego?
Przychodzi baba do lekarza a lekarz też w kaloszach.
thebill
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 11:48
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Procent » 13 mar 2012, o 00:25

12 zł pasek, wymiana 15 zł... nie przesadzaj
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 13 mar 2012, o 02:03

Procent napisał(a):12 zł pasek, wymiana 15 zł... nie przesadzaj

Dokładnie :)

Sprawdź najpierw naciąg paska...

thebill napisał(a):Podczas jazdy jest wszystko ok

Wydaje ci sie. Chodzi lepiej ale nie w 100 %
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez thebill » 13 mar 2012, o 23:15

Ja nie jestem jakimś fachowcem. Do tej pory wymieniałem paski tylko w kombajnie do zboża a tam taniej niż 200 lub 300 zł niema :-D . Dziś miałem trochę czasu to stwierdziłem że na postoju podczas kręcenia kierownicą pasek staje. I teraz jak go ewentualnie naciągnąć? Jest gdzieś jakaś śruba, czy coś?

Wcześniej miałem astre jedynke i tam wspomaganie było genialne. Paluszkiem. A tu taki problem.

Pozdrawiam ;-)
Przychodzi baba do lekarza a lekarz też w kaloszach.
thebill
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 11:48
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Procent » 14 mar 2012, o 00:56

odkręcasz śrubę mocującą pompę i tam naciągasz. bardziej lub mniej. żadna filozofia. Dziś też wymieniałem pompę, pasek i płyn i teraz jest miodzio
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 14 mar 2012, o 03:51

Po lewej i prawej stronie jedną srube popuszczasz i naciągasz pasek. Musisz sam oblukać
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości