przez k-m-r1 » 7 mar 2015, o 23:45
A co robi płyn dedykowany?? + 25 zł na 1L i 2 gwiazdki na klapę ...
Panowie to nie jest odpowiedź że kolor płynu sie nie zgadza bo jak tankuje LPG na orlenie to jest czerwone na PB tankuje zielone i auto jedzie ....
olej hydrauliczny do wspomagania można zalać dowolnego koloru trzeba jednak dobrać gęstość lepkość bo zimą będzie z
onk. Kolega zalewał oleje hydrauliczny który był przeznaczony do agregatów hydraulicznych a nie do VW czy dedykowany do AUDI.Do dnia dzisiejszego nie ma problemu.
Wasze pompy po 20 latach pracy mają luz na zębatce taki że KUJAWSKI przetłoczy. Jeśli pompa tłoczy zimny olej i jest OK a problem pojawia sie po nagrzaniu oleju, olej robi sie "wodnisty" i pompa tłoczy a brak ciśnienia robi swoje a może to nie pompa tylko maglownica przepuszcza?
Ja bym zastanowi łsie nad stanem paska i naciągacza ....
Proszę jeszcze o sprostowanie "pompa chodzi ciężej"
jak to oceniasz? organoleptycznie? na węch?
Ostatnio edytowano 9 mar 2015, o 17:48 przez
k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny