Wspomaganie i wyciek

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wspomaganie i wyciek

Postprzez miedziuu » 9 paź 2012, o 10:38

Witam wszystkich, proszę o pomoc, gdyż jestem laikiem w tych kwestiach, a nie wiem co się stało.. ;/
Wczoraj wracałem moim golfem 3 1.9 TDI ze wspomaganiem i zatrzymałem się, żeby wykręcic, po czym chciałem ruszyć do przodu i przy delikatnym skręcie kierownicą w obojetnie ktora strone pojawil sie taki hałas, cos jak piszczenie, tarcie , albo czasami taki hałas slychac jak woda w rurach leci, albo jakby ktos dmuchal w rure jakąś, takie wycie... wyłączyłem silnik, włączyłem i tak pare razy i nic...silnik normalnie chodzi, tylko tak jak sie przyblize do kierownicy to takie syczenie słychac, jakby cos sie gotowało lub wrzało :/ otworzylem maske i patrze, ze plynu do wspomagania jest ponizej minimum, zawsze bylo go duzo , pomyslalem, ze to pewnie to, kupilem płyn wlałem cały, odpaliłem i wszystko ok, nic nie slychac, nic nie bulgocze, odjechalem moze z 5 metrów, stanalem na skrzyzowaniu i czekalem zeby skrecic i bach znowu to samo, wiec wycofalem, wylaczlem silnik, patrze pod maska, plynu znowu nic, tylko taka piana jakas brazowa byla... no i odwrocilem sie a na drodze cofania i w miejscu gdzie stanalem plamy wielkie po płynie, obejrzalem czy gdzies nie wycieka, to widzialem mokre plamy hmm tak jakby w linii zbiorniczka od płynu hamulcowego to na samym dole, na tych elementach.

Proszę podajcie jakieś możliwe przyczyny tej usterki i orientacyjnie ile by to mogło kosztowąc
A i jeszcze mam pytanie czy taki samochod moge holowac na wylaczonym silniku czy tylko laweta?
Z góry dzięki!
miedziuu
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:34
Lokalizacja: Białystok

Wspomaganie i wyciek

 

Postprzez KAMNILEK » 9 paź 2012, o 13:18

holuj. tak jak to opisałeś to magiel ci trzasnął. puścił z lewej strony. zrób foto bedzie najlepiej. ile bedzie kosztowało? ( jesli dobrze zrozumiałem z twojego opisu i to rzeczywiście magiel) to musisz kupić magiel (zapraszam na pw:) ) i no i zostaje montaż samemu ( możesz sam jeśli masz troche samozaparcia i zdolności) lub warsztat. Po całej operacji konieczność ustawienia zbierzności to koszt około 80pln ( lub kompletna geometria przód i tył 120-160pln) w warszatacie fakt faktem zalezy jaki ale za włożenie około 100-150pln plus płyn i oczywiscie plus zbierzność. nie regenerował bym starego magla tylko włożył używke. regeneracja pewnie około 700zł. ( ps do całej sytułacji podjedz gdzies do mechaniaora niech on stwierdzi bo moze masz gdzies wąż wspomagania uszkodzony i tu lezy problem. koszta zawsze moga być niższe.)
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez miedziuu » 11 paź 2012, o 16:36

Jednak to nie magiel na szczęście, opadła skrzynia biegów, poduszka pod skrzynią do wymiany była, i to spowodowało przetarcie przewodu metalowo-gumowego i stad wyciek
miedziuu
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:34
Lokalizacja: Białystok


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron