Wspomaganie raz dziala raz nie

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wspomaganie raz dziala raz nie

Postprzez jaro181 » 15 kwi 2014, o 16:06

Witam wszystkich forumowiczow. Jestem tu nowy i troche zielony wiec jak co prosze o wyrozumialosc. A wiec tak mam problem z wspomaganiem w moim golfie 3 1.8 benzynka 92r. Gdyz czasami wspomaganie nie dziala a czasami dziala. Co to moze byc??
jaro181
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 16:01
Lokalizacja: Poznań

Wspomaganie raz dziala raz nie

 

Postprzez trojeczkaGT » 15 kwi 2014, o 18:02

niech zgadne : przestaje dzialac przy manewrowaniu po parkingu lub na zakretach ?


nacinij pasek od wspomagania musi byc napiety (naciaganie paska np za pomoca jakiegos preta (dzwignia)
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 15 kwi 2014, o 19:48

jaro181 napisał(a):Jestem tu nowy i troche zielony wiec jak co prosze o wyrozumialosc.

spoko. w takim razie polecam zapoznać się z regulaminem, przedstawić się w odpowiednim dziale i przede wszystkim używać szukajki, jak nigdzie nie było podobnego problemu do Twojego to zakładaj temat w odpowiednim dziale, do spraw wspomagania jest takowy.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez jaro181 » 15 kwi 2014, o 19:51

faktycznie pasek jest troche luzny gdziw włozyc ten pret zeby go naciagnac ja w mechanice jestem kiepski
jaro181
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 16:01
Lokalizacja: Poznań

Postprzez trojeczkaGT » 16 kwi 2014, o 07:00

musisz poprostu naciagnac pasek, ale bez kanalu to ciezko bedzie, jak poluzujesz pompe wspomagania to bedziesz wiedzial gdzie wlozyc pret by naciagnac pasek od pompy.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jaro181 » 16 kwi 2014, o 13:32

ok dzieki ide prowac zobacze co sie bedzie działo dzieki narazie za pomoc pozdrawiam
jaro181
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 16:01
Lokalizacja: Poznań

Postprzez lydzior » 16 kwi 2014, o 17:49

kanału nie trzeba, zdejmiesz koło opuścisz osłonę silnika (jak masz) i wszystko masz dostępne ;-) i żaden pręt ci nie jest potrzebny, regulacja jest na śrubie z koronką, a jak śruba objechana to parę :-) groszy nówka w sklepie :-)
Avatar użytkownika
lydzior
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 20:54
Lokalizacja: toruń

Postprzez pietrasiak2 » 17 kwi 2014, o 07:51

lydzior napisał(a):kanału nie trzeba, zdejmiesz koło opuścisz osłonę silnika (jak masz) i wszystko masz dostępne ;-) i żaden pręt ci nie jest potrzebny, regulacja jest na śrubie z koronką, a jak śruba objechana to parę :-) groszy nówka w sklepie :-)

Słuszna sugestia luzujesz na dole śrubę na klucz 13 i kluczem 22 naciągasz pasek zabezpieczasz 13 ot cała regulacja.
Ale sprawdź też poziom płynu w zbiorniku , takie zaniki mogą być też spowodowane zapowietrzaniem się układu , jak będziesz miał stan i nie ma wycieku to może samo odpowietrzenie też pomóc czyli parokrotne kręcenie kierą od końca do końca zakresu :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez orbit1995 » 18 kwi 2014, o 19:56

Podepnę się ;)
U mnie zaś przy pełnym obrocie pasek piszczy ;) nie jest ani za bardzo ani za mało naciągniety, wydawać by się mogło że jest dobrze, pasek jest nowy, pompa wspomagania też nowa ze szrotu ;D maglownica też niby nowa ze szrotu, na pewno nie leje.

Felga jest 15 7j, więc takiego oporu też nie ma.. najczęscie jest to na postoju, gdy muszę już w miejscu zakręcić bo na parkingu ktoś mnie zastawił, to piszczy pasek i jakby było czuć bicie na kierownicy - płynu jest wystarczająco ;)

aaa przewody od wspomagania zmienione ;)
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Gesiu_15 » 18 kwi 2014, o 19:59

pasek jak nowy a piszczy to musisz go dobrze naciągnąć i powinno być dobrze :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez orbit1995 » 18 kwi 2014, o 21:23

Gesiu_15 napisał(a):pasek jak nowy a piszczy to musisz go dobrze naciągnąć i powinno być dobrze :-)


A nie zajadę pompy? jak naciągne na maksa? ;D
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Gesiu_15 » 18 kwi 2014, o 21:26

pasek ma być dobrze naciągnięty , nie za mocno nie za lekko tak żeby był napięty . zobacz tutaj wytłumaczone w temacie jak naciągnąć pasek http://www.golf3.pl/topics44/podczas-sk ... t13838.htm :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości