Wspomaganie słabe, kierownica szaleje

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wspomaganie słabe, kierownica szaleje

Postprzez Wiśniowy18 » 9 mar 2009, o 11:31

Witam

Od jakiegos miesiaca mojego golfa coś boli tylko nie mogę dojśc do tego co to może być. Sprawa wygląda tak, ze wspomaganie dziala słabo, kierownica ma bicie, nieraz po wyjsciu z zakretu gdy kierownica powinna sama odbić ona odbija tak skokami kawalek sie obróci zatrzyma kawałek obroci zatrzyma. Nie dzieje sie to zawsze, zauważyłem że gdy popada deszcz wspomaganie chodzi w miare dobrze, a drgania i te inne cyrki na kierownicy ustają. Nie jest to napewno kwestia opon, ani wyważenia kół, pasek od wspomagania sie nie ślizga naciągniety jest ok, płyn w układzie wspomagania w normie, brak wycieków. Ktos mi mowil że może być to wina makprensonow co o tym myslicie spotkal się ktoś z takimi objawami ?
Wiśniowy18
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 12:27
Lokalizacja: Malbork

Wspomaganie słabe, kierownica szaleje

 

Postprzez Laska_VSV » 9 mar 2009, o 14:03

Sprawdz gorne mocowania Mc Person`ow one czesto sie sypia i moga przez to dziac sie wlasnie takie dziwne rzeczy... Jesli nie to pompa wspomagania albo przekladnia....
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Wiśniowy18 » 9 mar 2009, o 15:23

górne mocowania czyli te gumy ? nigdy tego jeszcze nie rozbierałem może ktoś to jaśniej jakoś opisać ?
Wiśniowy18
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 12:27
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Laska_VSV » 9 mar 2009, o 15:52

Tak te gumy... Ale w nich jest lozysko... otworz maske, podnies sobie np przednie kolo prawe i poruszaj .. gora-dol, lewo-prawo i patrz na te mocowania jak sa wywalone to zobaczysz ze tam sie wszystko rusza i bedziesz czul ze lipa jest...
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Golfik1986 » 11 mar 2009, o 09:18

kolego jak ci nie odbija przy wjezdzaniu w zakret moze byc objaw wytrzepanej listwy kierowniczej mialem tak samo kiedys
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wiśniowy18 » 11 mar 2009, o 23:52

Golfik1986 napisał(a):kolego jak ci nie odbija przy wjezdzaniu w zakret moze byc objaw wytrzepanej listwy kierowniczej mialem tak samo kiedys


No może i masz rację, ale gdyby to było coś w przekładni np ta listwa to objawy by występowały cały czas a to niekiedy ustępuje i jest super. A co do wspomagania dzisiaj po wjechaniu w kałużę zapiszczał pasek więc może to że słabo ono działa jest jednak spowodowane tym że on jest do kitu. A co do bicia to w sobotę jadę do mechanika niech mi powie o co chodzi bo już nie mam siły do tego.

[ Dodano: 2009-03-16, 11:51 ]
W połowie już mam sukces :D Nie wiem jak gamonie sprawdzali mi czy mam wyważone kola ale w sobote załozylem letnie kola i bicie na kierownicy ustalo teraz jak jade to jest sztywna jak pal azji :D i po wychodzeniu z zakretu odbija jak trzeba :D Pozostaje problem słabego wspomagania ale to już na bank pompa bo maglownica jest sucha i brak wycieków. Jaką pompę radzicie kupic w sklepie motoryzacyjnym za 350 zl oferuja mi podobno nowa pompe w co nie chce mi sie wierzyć ze to jest nowa :D Mam mozliwosć kupic też używaną za 200 zł i na miejscu mi założa za dodatkowe 50 zł żebym mógł sobie odrazu sprawdzić. Czy może lepiej kupic na allegro za 200 zl pompę po regeneracji z 12 miesieczną gwarancją ?
Wiśniowy18
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 12:27
Lokalizacja: Malbork

Postprzez opolanin » 24 kwi 2009, o 11:05

Wiśniowy18, a nie lepiej zrobić samemu???

http://www.golf3.pl/topics28/regeneracj ... t14403.htm
opolanin
 

Postprzez wyrrwas » 25 maja 2009, o 12:00

u mnie od jakiegoś czasu kręcąc kierownicą coś jakby chrupało w prawym kole. dzieje się tak kręcąc w miejscu natomiast podczas choćby powolnej jazdy nic takiego nie słychać. mam też wrażenie jakby minimalnie ciężej chodziło wspomaganie. sprawdzałem płyn, jest ok choć od dawna nie był wymieniany. co to dokładnie może byc ??

pozdrawiam,
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomed » 25 maja 2009, o 22:04

pytanie czy ten dźwięk jest z pompy czy z zawieszenia? Wyczuwasz jakieś skoki na kierownicy?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wyrrwas » 26 maja 2009, o 00:25

po wizycie u mechanika nadal do końca niewiadomo o co chodzi.
w prawym przednim kole coś tam niby trze i chrupie, mechanik na pewno wykluczył łożysko i przegub. niby można jeździć, tragedii nie ma ale w najbliższym czasie trzeba do naprawić.

objawy są dość nietypowe, jadąc dosyć wolno słychać dziwne chrupotanie w prawym przednim kole, oprócz tego kręcąc kierownicą (szczególnie w miejscu) też słychać dziwny dźwięk, jednak to już raczej pochodzi od pompy wspomagania. i teraz pytanie, czy można normalnie u mechanika regenerować pompę czy raczej dać sobie spokój i kupić nową ??
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron