Wspomaganie

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wspomaganie

Postprzez MTi » 6 lut 2012, o 20:24

Witam mam pytanie..
Byly rozne wersje wspomagania w golfach ?
Chodzi o moc wspomagania.. mialem juz pod ręką chyba z 4 golfy i nigdzie nie chodzi wspomaganie tak jak u mnie... kierownica nie stawia praktycznie zadnego oporu .. Przyznam fajna sprawa ale wytlumaczy mi ktoś czemu tak jest?. Mozliwe ze ktos zamontowal jakaś wiekszą pompe czy cos? ; d
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Wspomaganie

 

Postprzez pietrasiak2 » 6 lut 2012, o 20:41

Jak nazwa mówi WSPOMAGANIE ma ono zmniejszyć wysiłek w szczególności manewrów podczas parkowania . Masz rację zależy ono od wydajności i sprawności pompy , oraz szczelności układu i sprawności maglownicy ale dochodzi jeszcze jedna rzecz mianowicie prawidłowa geometria w szczególności przedniego zawieszenia a najważniejszą rzeczą jest tzw zbieżność kół przednich . Wszystkie te punkty moim skromnym zdaniem mają
wpływ na działanie wspomagania. :roll:
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MTi » 7 lut 2012, o 00:10

ale czemu akurat u mnie chodzi b.lekko a w każdym innym gofrze juz nie? ;p [ no nie wiem czy każdym ale sprawdzałem na 4-5 xd ] ludzie jak im to pokazuje w 1 chwile mówią ze mam taki duzy luz, ale gdy wychyla głowę za okno i zauważa ze luzu zero. Gasza sie. xd a ja jestem porostu ciekaw.. może od jakiegoś większego auta pompa pasuje do golfa? ;p takiego juz kupiłem i chciałem to jakoś rozgryźć ;p
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez pietrasiak2 » 7 lut 2012, o 06:25

pietrasiak2 napisał(a):. Masz rację zależy ono od wydajności i sprawności pompy


Być może że pompa ma większą wydajność , ale sprawdź jeszcze maglownicę?
Może jest inne przełożenie . Kolega ma diesla i u niego też trochę lżej chodzi
to mój 3 golf III i z żoną jak rozmawiałem po przeczytaniu Twojego postu
też mówi , że w tym najlżej śmiga wspomaganie . Może w Dieslach są wydajniejsze wspomagania lub maglownice nie zagłębiałem się .Może ktoś podłączy się do dyskusji też jestem ciekaw .
Pozdrawiam :super:
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez bendi86 » 7 lut 2012, o 22:16

A jakie obuwie ma ten golf?
bendi86
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 9 sie 2011, o 09:42
Lokalizacja: Góra

Postprzez MTi » 8 lut 2012, o 00:02

fele 15'stki opony .. nie graja roli bo latem zmieniałem i ciągle tak samo ;D nie mowie ze to zly efekt wrecz przeciwnie .. boski ;D ale wydaje sie no dziwny .xd
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Emiczka » 8 lut 2012, o 03:33

widzisz w moim chodzi ciężej a mam 1,6 benzynke a kolega ma diselka tego 1,9 i kierownica chodzi bardzo delikatnie o wiele lepiej niz u mnie. Właśnie tak jak ty piszesz:)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez MTi » 8 lut 2012, o 17:41

To w końcu wie ktoś o tym.. czy były mocniejsze /słabsze wersje wspomagania ? :D bo się już gubię. u jednego chodzi bajka a u drugiego juz .. ; D
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron