Wspomaganie

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wspomaganie

Postprzez Poskram » 11 mar 2008, o 14:47

Występują u mnie dziwne objawy pracy wspomagania - jestem po wymianie pompy i jakos dalej nie za lekko sie kreci kółkiem do tego w czasie jazdy drży mi kierownica mimo wywazenia kół a dodatkowo cos zaczyna buczec przy skrecaniu kół - znowu pompe trafiło????
Poskram
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2007, o 16:53
Lokalizacja: Zagórz

Wspomaganie

 

Postprzez piotr0488 » 11 mar 2008, o 15:01

a pasek od wpomagania msz dobrze naciagniety.... a to ze ci sie kierownica trzesie sprawdz drazek.. czy gumy niesa wyrobione i czy niema luzu
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez arek ryba » 11 mar 2008, o 15:22

pompa nie jest odpowiedzialna za drżenie kół.
1 sprawdz czy nie masz guza na oponie
2 może końcówka drążka kierowniczego się już wybiła(to akurat łatwo sprawdzić)i temu drży
buczenie czy słychać je na postoju czy podczas jazdy????
bo jak na postoju to żecz normalna. pompa wtedy jest max obciążona i wydaje takie dzwięki.kręcąc na postoju szybciej ją zużywasz!!! :roll:
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Poskram » 11 mar 2008, o 16:17

Pasek jest ok - drązki sprawdze co do buczenia wystepuje ono szczególnie podczas postoju - zgadza sie pompa ma prawo wydac odgłos przy max obciazeniu ale ta juz raczej robi to za głosno:)
Poskram
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 gru 2007, o 16:53
Lokalizacja: Zagórz

Postprzez arek ryba » 11 mar 2008, o 16:23

to widocznie łożyska na pompie są już mocno zużyte
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości