wspomaganie

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

wspomaganie

Postprzez skolar » 16 gru 2012, o 23:24

otoz dzieje sie taka zecz ze gdy maksymalnie skrece kola na postoju i przytrzymam w tej pozycji to obroty silnika zaczynaja spadac co moze byc przyczyna??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

wspomaganie

 

Postprzez greg001 » 17 gru 2012, o 00:10

sprawdź kolego jakie masz ładowanie od alternatora, a jak bardzo spadają obroty. Na max. jak skręcisz zawsze silnik dostanie obciążenie
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 17 gru 2012, o 07:50

Sprawdź stan i ilość płynu wspomagania , naciąg paska. Może też łożyska padać
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez skolar » 17 gru 2012, o 10:31

spadaja tak o 100 moze 200 obrotow , plynu jest dosc bo juz to sprawdzalem , a naciag to musze zerknac , a to jest ten sam pasek co napedza alternator czy to jakis inny??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez pietrasiak2 » 17 gru 2012, o 11:16

pompę napęrza zwykły klinowy :-) osobny naciąg ma
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 19 gru 2012, o 22:23

skolar, jakiś tam spadek obrotów jest naturalny bo jak trzymasz w skrajnej pozycji kierownicę to pompa wspomagania pobiera od silnika najwięcej mocy, nie rób takich testów za dużo to bardzo pompę obciąża. Póki problem nie przeszkadza ci w użytkowaniu auta to nie myśl nad tym, a jeśli będzie się powiększał , to wina nie jest raczej w samym wspomaganiu tylko w tym że mieszanka jest za uboga co powoduje że silnik nie trzyma dobrze wolnych obrotów -kwestia elektryki elektroniki silnika, kabli WN, świec, sondy, silniczka krokowego, TPS itd, trzeba się komputerem podeprzeć.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości