Wyciek płynu wspomagania-zagotowanie

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wyciek płynu wspomagania-zagotowanie

Postprzez Pikuś » 18 kwi 2009, o 12:33

Witam dzisiaj spotkala mnie nie mila sytuacja. Odpalam samochod przejezdzam kilka metrow i skrecam i dziwne charpotanie mowie do siebie "Co jest do licha!" Zatrzymuje sie podnosze maske i widze jak ze zbiorniczka od wspomagania kipi płyn, ale patrze tez ze z pod samochodu z od strony pasazera cieknie plyn. Nie wiem co moze byc przyczyna. Czy to juz koniec zywota pompy wspomagania?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Wyciek płynu wspomagania-zagotowanie

 

Postprzez BULID » 18 kwi 2009, o 12:50

sprawdz dokladnie skad jest ten wyciek spod samochodu, wtyknij wszedzie palce i posprawdzaj
ostatnio wymienialem kolumne kierownicza tzw maglownice (uzywana) koszt ok 350 zl
pompa z allegro to koszt ok 250zl
wezyk wysoko cisnieniowy ok 100 zl
sumujac to wszystko to sa ladne koszta
BULID
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 11 sty 2009, o 14:16
Lokalizacja: Rumia

Postprzez Pikuś » 18 kwi 2009, o 12:58

teraz juz nie sprawdze skad wyciek bo nie ma juz plynu. bardziej wydaje mi sie ze uklad dostal gdzies rozszczelnienia gdyz plyn uciekal az przez zbiorniczek wspomaganiaprzez otwor do odpowietrzenia.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez Mermit87 » 18 kwi 2009, o 21:10

Jeżeli kipiał płyn to gdzieś dostawało się powietrze, dolej troszkę płynu ale nie na stan i podłóż szmatę i zobacz skąd leci, może być to z pompy, u mnie leciało z krućca w pompie i tym samym otworem łapał powietrze.
Avatar użytkownika
Mermit87
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 15:19
Lokalizacja: Sosnowiec/Kucbork/W-M

Postprzez Pikuś » 19 kwi 2009, o 01:29

Dzis zobacze skad leci. Jesli leci z pompy to pompa do wymiany ?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez pawel601 » 19 kwi 2009, o 02:10

możesz sam zregenerować pompe.

dział porady...

wymienisz uczelniacze i powinno smigac:)

sa chyba nawet zestawy naprawcze pompy
Avatar użytkownika
pawel601
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 19:02
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postprzez Pikuś » 19 kwi 2009, o 09:21

A powiedz mi czy jest jakas porada jak wymontowac pompe ? bo szczerze to nie wiem jak sie zabrac do tego. A raczej nie powinienem swoim samochodem jechac ? Grozne jest dla czegos ?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez kger » 20 kwi 2009, o 21:40

No pompa nie powinna "chodzić" na sucho. ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez opolanin » 21 kwi 2009, o 22:23

Pikuś, płyn na pewno nie zagotował się tylko układ się zapowietrzył w wyniku powstałej nieszczelności, najprawdopodobniej przy pompie albo przewodzie idącym do maglownicy a co do jazdy bez płynu to odradzam a ze zdjęciem pompy sam sobie poradzisz, odkręcasz od pompy przewód górny wysokociśnieniowy, chyba na klucz 19(już nie pamiętam), odczepiasz dolny przewód elastyczny i pompa trzyma sie jeszcze na 3 śrubach o ile dobrze pamietam
opolanin
 

Postprzez Pikuś » 22 kwi 2009, o 14:25

WIem chcialem poprostu dojechac do mechanikaokolo 4 km ;p wiem jak sie demontuje pompe tylko mialem problem bo przeciez pompe napedza pasek klinowy. i niewiedzialem jak naciagnac ;p teraz juz wiem. Jesli nie mozna dojechac to sie chyba zajme nim.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez pawelek03576 » 22 kwi 2009, o 18:33

Pikuś ściągnij pasek klinowy od pompy i możesz jechać nie ściągaj pompy to już zostaw mechanikowi
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez Pikuś » 22 kwi 2009, o 21:02

Taka odpowiedz mnie satysfakcjonuje tylko czy pasek klinowy nie napedza czegosc innego jeszcze bo wchodzilem dzisiaj pod samochod i 3 kola sa na pasku. Pompa na lozysku ma luzy straszne i dlatego padlo. Pompe i tak kupuje nowa . Dojedzie bez paska?
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość